Napisano 7 Wrzesień 201014 l Nie chodzi o scatter. Mam jeden obiekt i arrayem sobie instancuje kilkanascie z nich tak zeby byly jeden nad drugim. Jakie polecenie/modyfikator w maxie sluzy do tego zeby kazdy z tych obiektow byl troche inaczej obrocone i lekko przesuniety (najlepiej tak zebym mogl wyznaczyc granice)
Napisano 7 Wrzesień 201014 l ja do tego uzwyam max scripta, tu masz cos podobnego do sciagniecia: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/object-randomizer
Napisano 7 Wrzesień 201014 l Autor bardzo fajny skrypt, dokladnie o to chodzilo, ale jeden problem: nie obsluguje wartosci ponizej 1 (0.1, 0,65 itd), da sie cos z tym zrobic?
Napisano 8 Wrzesień 201014 l ale jeden problem: nie obsluguje wartosci ponizej 1 (0.1, 0,65 itd), da sie cos z tym zrobic? - znalesc inny skrypt (na samym script spocie jest pare wersji randomizerów) - poprawic cos w tym skrypcie - napisac wlasny randomizer (na czyms podobnym uczylem sie podstaw maxscripta) pozdrawiam
Napisano 8 Wrzesień 201014 l Autor wybralem inna droge - scale object o 1000% , randomizer i scale back o 10% :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto