Krzek Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Mam model, ktory "dziele" smoothing groupami i nakladam na niego meshsmootha (1 poziom). Potem konwertuje to z powrotem do poly, wywalam smoothing groupy, daje mesh smootha, a mimo to w miejscu, gdzie wczesniej schodzily sie rozne grupy, caly czas mam ostry kant. Nie ma tez tam creasa. Da sie cos z tym zrobic, czy to taka uroda programu?(3ds max). Bo podobno w taki sposob wygodnie sie modeluje samochody...
Sebastian Ozga Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Zamiast MeshSmooth użyj TurboSmooth, tam możesz wybrać ignorowanie grup
Sebastian Ozga Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Rozumiem, że odznaczyłeś "Separate by smooth groups". Więc pewnie coś jest z siatką. Przesuń na bok jedną krawędź i albo zrobi się dziura, albo się okaże, że ukryła się druga. Fix it, powinno zadziałać.
Krzek Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Napisano 8 Wrzesień 2010 Siatka tez jest cala. W sumie podobny efekt moge osiagnac uzywajac crease, wiec chyba nie ma co sie z tym pieprzyc.
Hynol Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Skonwertuj do editable mesh a potem z powrotem do editable poly. Powinno działać po tej operacji.
Rekomendowane odpowiedzi