Napisano 8 Wrzesień 201014 l Witam, jak precyzyjnie obrócić pivot obiektu, na stałe? Przykład: mam kulę, która obraca się wokól lekko pochylonej osi Y. Nad kulą jest grupa. Chcę, by pivot grupy miał identyczny pivot z pivotem obiektu dziecka. W Attribute Editor->Display znalazłem cuś o nazwie Display Local Axis, którą niestety na oko obróciłem, gdyż próbą prostego skopiowania i wklejenia wartości z channel editora z dziecka do rodzica obracała również dziecko (a ja chcę tylko na stałe obrócić pivota rodzica[może gdzieś da się wyłączyć tymczasowo dziedziczenie transformacji?]). Czy ktoś borykał się z podobnym problemem?
Napisano 9 Wrzesień 201014 l ufff... jak by ci to wytłumaczyć... weź macierz transformacji dziecka (w world space), zaaplikuj ją do rodzica po czym wyzeruj transformacje na dziecku :) Możesz też spróbować to zrobić tak że wyłączysz dziedziczenie transformacji dziecka i obrócisz rodzica (inherit transform w attribute editorze jak klikniesz na transfrom node'a) Są też skrypty do kopiowania transformacji, poszukaj na creativecrash albo tu na forumie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto