Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie wszystkich.

 

Mam do Was pytanie. Wlasnie jestem na etapie modelowania lodowca. Niestety ciagle w jego pierwszej fazie. Tzn mam problemy zeby wygladal on realistycznie.

Czy ktos z Was juz modelowal taki obiekt ? Pytanie dotyczy zarowno samego modelu jak i tekstury (najlepiej w vray`u).

Ewentualnie czy ktos z Was posiada dostep do jakiegos bardzo dobrego tutorialu dotyczacego UWRAP`a ?? Bo jak do tej pory doszedlem do wniosku ze najlepszy efekt uzyskam przez displace a do tego musze juz niestety pewnie ciac teksture (a UWRAPa jeszcze mi sie nie udalo nauczyc).

 

Efekt jaki chce uzyskac mozecie zobaczyc tutaj: iceberg.jpg

 

Z gory bardzo dziekuje za pomoc !!!

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

roadkill, xrayunwrap albo blenderowy unwrap są banalne w obsłudze i bardzo przemyślane. Taką bryłę imo o tak warto do zbrusha przeexportować i tam wykonać model, więc warto przetestować któreś z tych ropzwiązań. Blender i roadkill są darmowe a xray śmiesznie tani.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności