kodissimo Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Witam serdecznie wszystkich. Mam do Was pytanie. Wlasnie jestem na etapie modelowania lodowca. Niestety ciagle w jego pierwszej fazie. Tzn mam problemy zeby wygladal on realistycznie. Czy ktos z Was juz modelowal taki obiekt ? Pytanie dotyczy zarowno samego modelu jak i tekstury (najlepiej w vray`u). Ewentualnie czy ktos z Was posiada dostep do jakiegos bardzo dobrego tutorialu dotyczacego UWRAP`a ?? Bo jak do tej pory doszedlem do wniosku ze najlepszy efekt uzyskam przez displace a do tego musze juz niestety pewnie ciac teksture (a UWRAPa jeszcze mi sie nie udalo nauczyc). Efekt jaki chce uzyskac mozecie zobaczyc tutaj: Z gory bardzo dziekuje za pomoc !!! Pozdrawiam
Lucek Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 roadkill, xrayunwrap albo blenderowy unwrap są banalne w obsłudze i bardzo przemyślane. Taką bryłę imo o tak warto do zbrusha przeexportować i tam wykonać model, więc warto przetestować któreś z tych ropzwiązań. Blender i roadkill są darmowe a xray śmiesznie tani.
mirach Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 dla takiej bryly podejzewam ze nawet maxowy pelt maping w unwrapie wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się