Napisano 9 Wrzesień 201014 l Witam serdecznie wszystkich. Mam do Was pytanie. Wlasnie jestem na etapie modelowania lodowca. Niestety ciagle w jego pierwszej fazie. Tzn mam problemy zeby wygladal on realistycznie. Czy ktos z Was juz modelowal taki obiekt ? Pytanie dotyczy zarowno samego modelu jak i tekstury (najlepiej w vray`u). Ewentualnie czy ktos z Was posiada dostep do jakiegos bardzo dobrego tutorialu dotyczacego UWRAP`a ?? Bo jak do tej pory doszedlem do wniosku ze najlepszy efekt uzyskam przez displace a do tego musze juz niestety pewnie ciac teksture (a UWRAPa jeszcze mi sie nie udalo nauczyc). Efekt jaki chce uzyskac mozecie zobaczyc tutaj: Z gory bardzo dziekuje za pomoc !!! Pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 201014 l roadkill, xrayunwrap albo blenderowy unwrap są banalne w obsłudze i bardzo przemyślane. Taką bryłę imo o tak warto do zbrusha przeexportować i tam wykonać model, więc warto przetestować któreś z tych ropzwiązań. Blender i roadkill są darmowe a xray śmiesznie tani.
Napisano 9 Wrzesień 201014 l dla takiej bryly podejzewam ze nawet maxowy pelt maping w unwrapie wystarczy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto