Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie wszystkich.

 

Mam do Was pytanie. Wlasnie jestem na etapie modelowania lodowca. Niestety ciagle w jego pierwszej fazie. Tzn mam problemy zeby wygladal on realistycznie.

Czy ktos z Was juz modelowal taki obiekt ? Pytanie dotyczy zarowno samego modelu jak i tekstury (najlepiej w vray`u).

Ewentualnie czy ktos z Was posiada dostep do jakiegos bardzo dobrego tutorialu dotyczacego UWRAP`a ?? Bo jak do tej pory doszedlem do wniosku ze najlepszy efekt uzyskam przez displace a do tego musze juz niestety pewnie ciac teksture (a UWRAPa jeszcze mi sie nie udalo nauczyc).

 

Efekt jaki chce uzyskac mozecie zobaczyc tutaj: iceberg.jpg

 

Z gory bardzo dziekuje za pomoc !!!

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 779
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

roadkill, xrayunwrap albo blenderowy unwrap są banalne w obsłudze i bardzo przemyślane. Taką bryłę imo o tak warto do zbrusha przeexportować i tam wykonać model, więc warto przetestować któreś z tych ropzwiązań. Blender i roadkill są darmowe a xray śmiesznie tani.

Napisano

dla takiej bryly podejzewam ze nawet maxowy pelt maping w unwrapie wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności