Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam dwa problemy z zbrushem. Pierwszy podczas robienia różnych wzorków używając masek alpha, wychodzą mi na krawędziach takie ząbki jak widać na załączonym obrazku.beztytuumdb.jpg

 

 

Model jest na 6 subdividzie, ma prawie 6 milionów punktów. Czy to po prostu za mało czy może być jakaś inna przyczyna? Jakieś tricki jak to obejść? Bo na wyższym subdividzie już mi się komputer mocno krztusi i lubi wywalić

 

 

Drugie pytanko,a właściwie dwa w temacie masek: Czy można zapisywać jakoś kształty masek i potem ja ładować i np sumować ze sobą i odejmować?

Czy jest jakieś narzędzie do dokładnego zaznaczania masek, coś jak krzywe beziera?

 

Pozdrawiam serdecznie :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz maskę zapisać do textury, zmixować w szopie, wczytać texturę i użyć opcji "mask from intensity".

Generalnie maskę możesz namalować jako texturę (także przy użyciu zapp i photoshopa) lub polypainting.

 

Ząbkowanie wynika ze zbyt niskiej rozdzielczości obiektu, tak jak napisałeś.

6 mln poly to dość sporo faktycznie żeby jeszcze raz zagęścić, musisz siatki low budować tak by się dobrze geo dzieliło w odpowiednich miejscach.

 

Narzędzia do maskowania rozbudowano w z4, jednak krzywych beziera nie uświadczysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności