CrimsonKing Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 Witam wszystkich Czy da się w 3dsmaxie użyć kilku textur w jednym slocie np. diffuse lub bump, oraz nadać im różne ID. Coś w stylu multi/sub-object ale obsługujący textury W sytuacji kiedy musimy użyć np. kilka textur drewna ale shader ma być identyczny nie musiałoby się tworzyć kilku shaderów i każdy z osobna edytować. Wystarczyłoby tylko zlinkować te klika textur z jednym shaderem i nadać TEXTURKOM odpowiednie ID Wtedy obiekt ma nadany jeden shader a w nim w slocie diffuse np 6 różnych textur przydzielonych do obiektu według ID Wiecie czy da się tak w maxie zrobić Albo może jakiś script znacie Pozdrawiam Grzesiek
Cide Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 Tekstury możesz miksować, ale raczej nie o to ci chodzi. Sama bitmapa raczej ma channel ID do mapowania, a nie mtl ID. Żeby ułatwić sobie kopiowanie materiałów, przejdź na edytor materiałów slate.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się