Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich

 

Czy da się w 3dsmaxie użyć kilku textur w jednym slocie np. diffuse lub bump, oraz nadać im różne ID.

Coś w stylu multi/sub-object ale obsługujący textury

 

W sytuacji kiedy musimy użyć np. kilka textur drewna ale shader ma być identyczny nie musiałoby się tworzyć kilku shaderów i każdy z osobna edytować. Wystarczyłoby tylko zlinkować te klika textur z jednym shaderem i nadać TEXTURKOM odpowiednie ID

Wtedy obiekt ma nadany jeden shader a w nim w slocie diffuse np 6 różnych textur przydzielonych do obiektu według ID

 

Wiecie czy da się tak w maxie zrobić

Albo może jakiś script znacie

 

Pozdrawiam

Grzesiek

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tekstury możesz miksować, ale raczej nie o to ci chodzi. Sama bitmapa raczej ma channel ID do mapowania, a nie mtl ID.

 

Żeby ułatwić sobie kopiowanie materiałów, przejdź na edytor materiałów slate.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności