Napisano 15 Wrzesień 201014 l Witam wszystkich Czy da się w 3dsmaxie użyć kilku textur w jednym slocie np. diffuse lub bump, oraz nadać im różne ID. Coś w stylu multi/sub-object ale obsługujący textury W sytuacji kiedy musimy użyć np. kilka textur drewna ale shader ma być identyczny nie musiałoby się tworzyć kilku shaderów i każdy z osobna edytować. Wystarczyłoby tylko zlinkować te klika textur z jednym shaderem i nadać TEXTURKOM odpowiednie ID Wtedy obiekt ma nadany jeden shader a w nim w slocie diffuse np 6 różnych textur przydzielonych do obiektu według ID Wiecie czy da się tak w maxie zrobić Albo może jakiś script znacie Pozdrawiam Grzesiek
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Tekstury możesz miksować, ale raczej nie o to ci chodzi. Sama bitmapa raczej ma channel ID do mapowania, a nie mtl ID. Żeby ułatwić sobie kopiowanie materiałów, przejdź na edytor materiałów slate.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto