Napisano 16 Wrzesień 201014 l Witajcie, Jest kilka spraw które muszę z Wami przedyskutować (Blender 2.49). Moje pytanie jest następujące: Czy można na plane nałożyć ruchomą animację? (w animacji, nie grze) O co mi chodzi konkretnie? Zaobserwowałem w grach, że niektórzy twórcy tak rozwiązują problem wody, że jakby na plane jest tak około 3 tekstur które ruszają się w różne strony, co wygląda "prawie" jak tafla wody. Czy jeszcze "nagrywają" taflę wody i wstawiają w to miejsce filmik. Moje propozycje: 1. Na plane nałożyć materiał z trzema teksturami, jakoś operować w animacji żeby przemieszczały się w różne strony? 2. Nałożyć film (avi). Czy moje rozumowanie jest na dobrej drodze? Dlaczego tak chcę to rozwiązać? Ponieważ zależy mi na czasie renderingu, a ja nie posiadam mocnego sprzętu.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Witajcie, Czy można na plane nałożyć ruchomą animację? (w animacji, nie grze) tworzysz teksture typu image i wczytujesz avik Zaobserwowałem w grach, że niektórzy twórcy tak rozwiązują problem wody, że jakby na plane jest tak około 3 tekstur które ruszają się w różne strony, co wygląda "prawie" jak tafla wody. Czy jeszcze "nagrywają" taflę wody i wstawiają w to miejsce filmik. Moje propozycje: 1. Na plane nałożyć materiał z trzema teksturami, jakoś operować w animacji żeby przemieszczały się w różne strony? 2. Nałożyć film (avi). raczej 3 tekstury niż avik bo wydaje mi się że ciężko zrobić avik seamless, ale może są jakieś generatory do tego. Przesunięcie tekstury możesz animować za pomocą ipo albo nodów (nod translate i time)
Napisano 24 Październik 201014 l Autor Hmm czyli jak konkretnie mam zrobić żeby taki plane "płynął"? Jakie modyfikatory zmieniać? Jak to wpleść w animacje? A można zrobić tak żeby w trakcie animacji zmieniać ofsY tekstury? Żeby na starcie miała 0.000 a na końcu 10.000? Edytowane 24 Październik 201014 l przez Coody
Napisano 24 Październik 201014 l napisałem Ci przecież że za pomocą ipo lub node, tu masz dokładnie jak: http://www.youtube.com/user/szczur0?feature=mhum#p/c/3E3D0FA92412279E/6/wu51EfBEREE
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto