Kuki26 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam. Jest to mój pierwszy samochód w 3d, lekko odstaje kilkoma szczegółami od prawdziwego auta ale tak mi sie bardziej podobał. Dopiero po skończonych renderach zorientowałem się że gdzieś mi sie zapodziały szybki ze świateł i brak bieżnika na oponach ale poprostu nie umiałem sobie z tym poradzić. render v-ray czas renderingu około 1:10h na fotkę pozdrawiam Edytowane 16 Wrzesień 2010 przez Kuki26
Kuki26 Napisano 21 Październik 2010 Autor Napisano 21 Październik 2010 Każde pomniejszenie kratki to dodatkowa masa poly a model chce użyć w animacji. Ewentualnie moge ją całkowicie zmienić zaznaczając że orginalnej napewno nie zrobie bo mi sie nie podoba :)
Kuki26 Napisano 10 Listopad 2010 Autor Napisano 10 Listopad 2010 Na koła poświęciłem zdecydowanie za mało czasu i uwagi ale to bardziej brak umiejętności, postanowiłem to nadrobić i oto pierwsze rezultaty. Przy feldze zrobiłem jedno ramie nałożyłem symmetry i tak powstało podwójne ramie które przy pomocy Array dało mi felge, opona to kawałek jednej strony bieżnika z symmetry i skopiowany 30 razy w rezultacie powstał prostokąt o profilu opony, nałożyłem Bend modifier i oponka gotowa. Mile widziane wytykania błędów.
Rekomendowane odpowiedzi