Kuki26 Napisano 16 Wrzesień 2010 Share Napisano 16 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam. Jest to mój pierwszy samochód w 3d, lekko odstaje kilkoma szczegółami od prawdziwego auta ale tak mi sie bardziej podobał. Dopiero po skończonych renderach zorientowałem się że gdzieś mi sie zapodziały szybki ze świateł i brak bieżnika na oponach ale poprostu nie umiałem sobie z tym poradzić. render v-ray czas renderingu około 1:10h na fotkę pozdrawiam Edytowane 16 Wrzesień 2010 przez Kuki26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 16 Wrzesień 2010 Share Napisano 16 Wrzesień 2010 ale kratka to jest za szeroka chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuki26 Napisano 21 Październik 2010 Autor Share Napisano 21 Październik 2010 Każde pomniejszenie kratki to dodatkowa masa poly a model chce użyć w animacji. Ewentualnie moge ją całkowicie zmienić zaznaczając że orginalnej napewno nie zrobie bo mi sie nie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuki26 Napisano 10 Listopad 2010 Autor Share Napisano 10 Listopad 2010 Na koła poświęciłem zdecydowanie za mało czasu i uwagi ale to bardziej brak umiejętności, postanowiłem to nadrobić i oto pierwsze rezultaty. Przy feldze zrobiłem jedno ramie nałożyłem symmetry i tak powstało podwójne ramie które przy pomocy Array dało mi felge, opona to kawałek jednej strony bieżnika z symmetry i skopiowany 30 razy w rezultacie powstał prostokąt o profilu opony, nałożyłem Bend modifier i oponka gotowa. Mile widziane wytykania błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi