arturprx2 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 tutoriali to nie znam ale ja bym bazował na polymodelingu i modyfikatorach... rączki, nóżki, podłokietniki to wyginasz splajny jak dusza pragnie, a na nie po kolei sweep-> edipoly -może z soft selection... i przestawisz verteksiki ;] ->Turbo smooth i sruuuu ;] na ozdóbki, listki ,kulki jedziesz z spacingToolem albo PathDeformem. A wszystko oczywiście w skali ma sie trzymać. Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się