Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam wiatrak robiony z 2 obiektów i jak próbuję go animować to obracam same łopatki względem osi X i wygląda ok ale jak puszczę odtwarzanie animacji to kręci się to bóg wie wedle jakiej osi czy mógł by mi ktoś to wytłumaczyć co robię źle ??

Następne pytanie to jak robiłem z jednego obiektu i do animacji rozdzielałem obiekty przez "P" to to co oddzieliłem stawało się jak by nie edytowalne.

I jeszcze jedno pytanie o kamerę bo nie moge jej ustawić czy jest jakiś widok z kamery ze będę mógł ładnie ją ustawić żeby było dobrze widać ten mój prosty wiatrak.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aby dobrze animować rotacje, najpierw zaakceptuj ją.

Ctrl+a w edit mode i aplly rotation, teraz możesz animować, miałeś po prostu pokręcone osie, które przy takim układzie tworzyły Ci gimbal locka.

2 pytanie sprecyzuj.

Widok z kamery, skrót 0(zero), ustawienie aktualnego widoku jako widoku kamery Ctrl+0 i oczywiście, transform properties pod "N".

Napisano

jak jestes w widoku z kamery shift+F aby miec fly mode, jak sie w nim poruszać bedziesz miał opisane w nagłówku okna 3d

Napisano

Dzięki wielkie za pomoc mam jeszcze jedno pytanie co zrobiłem źle ze pojawia mi się taki głupi cień na łopatkach ??

Napisano

po pierwsze masz 100 niepotrzebnych wertów, zaznacz wszystko "A" a potem w->remove doubles, potem przelicz normalne (ctrl+N) dla zasady.

jesli chodzi Ci o ten cien bez "smooth" to z powodu że ścianki nie są jedną płaszczyzną

Napisano

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności