Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, korzystam z modyfikatora skin, skinuję postać ustawiając odpowiednie wagi dla vertexów, mam jednak pewien problem.

Czy istnieje możliwość ustawienia oddziaływania kości na dany vertex, ale w zależności od tego która kość się poruszy? Tzn. np. kość ramienna działa na dany vertex w 50%, kolejne 50% to kręgosłup. Jeśli ruszamy ręką, porusza się ten vertex, jeśli działamy kręgosłupem, również. Ale czy byłaby możliwość, aby dany vertex poruszał się z różną siła w zależności od tego, którą kością ruszamy? Jeśli ręką, to np. jego wartość jest 70% dla ręki, a 30% dla kręgosłupa, a jeśli ruszamy kręgosłupem, to jego wartość jest np. 50% dla kręgosłupa i 50% dla ręki? Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem, ale jeśli się komuś uda to zrozumieć i wie czy da się coś takiego zrobić, będę wdzięczny :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile wiem, standardowo nie ma takiej możliwości. Możesz się jedyne wesprzeć skinmorfem w maxie albo blendshapem w majce.

 

(już pomijam, że to jakiś kosmiczny problem. W jakiej sytuacji miałoby to mieć zastosowanie?)

Napisano
  • Autor

np. podnosząc rękę do góry, żeby vertexy z klatki nie szły mi za ręką, a jednocześnie, aby jak rękę przybliżę do klatki, aby vertexy z klatki mi się przesuwały :)

Napisano

Właśnie m.in. do takich rzeczy służy Skin Morph.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności