Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, od kilku dni modeluję coś takiego, dość powoli mi to idzie... cały czas mam problemy z pozbywaniem się tych cholernych trójkątów :)

Jestem początkujący, więc z chęcią wysłucham jakichś słów krytyki.

 

scaled.php?server=651&filename=78581325.jpg&res=gal

scaled.php?server=842&filename=78551664.jpg&res=gal

 

siatki:

scaled.php?server=710&filename=61006971.jpg&res=gal

scaled.php?server=440&filename=21529935.jpg&res=gal

Edytowane przez wlodar7

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie amatora to idzie Ci spoko ale prawda że masz strasznie dużo trójkątów niektóre są dlatego że pozostawiałeś punkty w złych miejscach, może też ustaw jedną grupę smoothig'u dla wspólnego elementu. Na przedniej szybie po obu stronach masz niedokończone poligony.

Napisano
  • Autor

hmm.. trójkąty mam ze dwa w całym modelu... i jeszcze się ich pozbędę.

 

dorobiłem felgę i grilla

24290619.jpg

 

i tutaj siatki jeszcze raz prosto z viewporta... bo stwierdziłem, że tamte nie są zbyt czytelne:

 

26767926.jpg

19243851.jpg

Napisano

a z tym nie masz problemu? tak jak mówię ja jestem amatorem ale wiem że jak mi się takie rzeczy robiły to później był problem z teksturą :)

 

61006971.jpg

Napisano
  • Autor

to co pozaznaczałeś (oprócz tego jednego miejsca na szybie przedniej, gdzie zapomniałem cut'a poprowadzić do końca) to są wszystko prawidłowe czworokąty... więc nie wiem dlaczego miałyby być tam jakiekolwiek problemy... to jest po prostu bez żadnego smootha, dlatego tak to wygląda.

Napisano

Fajnie idzie zrobiłeś mi smaka, chyba sam sobie takie wymodeluję :)

 

Keep working, Daniel.

Napisano
to co pozaznaczałeś (oprócz tego jednego miejsca na szybie przedniej, gdzie zapomniałem cut'a poprowadzić do końca) to są wszystko prawidłowe czworokąty... więc nie wiem dlaczego miałyby być tam jakiekolwiek problemy... to jest po prostu bez żadnego smootha, dlatego tak to wygląda.

 

jest to czworokąt ale na oko wygląda to jak byś miał na nim dwie grupy smoothing'u ustawione, faktem też jest że jak wrzucisz turbosmoth'a to to zniweluje.

Napisano

Model gnie się przy rogach świateł i linia boczna trochę krzywa jest. Powierzchnie na słupkach przy zagięciach też dziwnie wyglądają.

Napisano
  • Autor

Dzieki za odzew!

Od wczoraj niewiele zrobiłem... słupki i okolice przedniego światła poprawione, nadałem również grubość karoserii. Brazniew mógłbyś sprecyzować gdzie linia boczna jest krzywa? bo nie widzę tego szczerze mówiąc...

 

18068134.jpg

 

no i natrafiłem na pierwszy problem... nie mogę sobie poradzić z wycięciem wlotów w zderzaku... wygląda to beznadziejnie... wszystko się gnie, mam w tej chwili za dużo linii poziomych, które sprawiają, że cały zderzak zaczyna się 'marszczyć'. Jakieś pomysły jak poprowadzić te linie?

 

26734114.jpg

46638199.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności