wlodar7 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam, od kilku dni modeluję coś takiego, dość powoli mi to idzie... cały czas mam problemy z pozbywaniem się tych cholernych trójkątów :) Jestem początkujący, więc z chęcią wysłucham jakichś słów krytyki. siatki: Edytowane 29 Wrzesień 2010 przez wlodar7
Szymon_176 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Jak dla mnie amatora to idzie Ci spoko ale prawda że masz strasznie dużo trójkątów niektóre są dlatego że pozostawiałeś punkty w złych miejscach, może też ustaw jedną grupę smoothig'u dla wspólnego elementu. Na przedniej szybie po obu stronach masz niedokończone poligony.
wlodar7 Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Napisano 29 Wrzesień 2010 hmm.. trójkąty mam ze dwa w całym modelu... i jeszcze się ich pozbędę. dorobiłem felgę i grilla i tutaj siatki jeszcze raz prosto z viewporta... bo stwierdziłem, że tamte nie są zbyt czytelne:
Szymon_176 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 a z tym nie masz problemu? tak jak mówię ja jestem amatorem ale wiem że jak mi się takie rzeczy robiły to później był problem z teksturą :)
wlodar7 Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Napisano 29 Wrzesień 2010 to co pozaznaczałeś (oprócz tego jednego miejsca na szybie przedniej, gdzie zapomniałem cut'a poprowadzić do końca) to są wszystko prawidłowe czworokąty... więc nie wiem dlaczego miałyby być tam jakiekolwiek problemy... to jest po prostu bez żadnego smootha, dlatego tak to wygląda.
Dominick Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 dobry wybór auta :) będę zaglądał oraz zapraszam do siebie mercedes 124 coupe http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69963
pirx Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Fajnie idzie zrobiłeś mi smaka, chyba sam sobie takie wymodeluję :) Keep working, Daniel.
Szymon_176 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 to co pozaznaczałeś (oprócz tego jednego miejsca na szybie przedniej, gdzie zapomniałem cut'a poprowadzić do końca) to są wszystko prawidłowe czworokąty... więc nie wiem dlaczego miałyby być tam jakiekolwiek problemy... to jest po prostu bez żadnego smootha, dlatego tak to wygląda. jest to czworokąt ale na oko wygląda to jak byś miał na nim dwie grupy smoothing'u ustawione, faktem też jest że jak wrzucisz turbosmoth'a to to zniweluje.
Podstavsky Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Elegancko idzie, bracie :) Będę kibicował, bo z Gwiazd akurat lubię tego "drania" :)
Berger Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Model gnie się przy rogach świateł i linia boczna trochę krzywa jest. Powierzchnie na słupkach przy zagięciach też dziwnie wyglądają.
wlodar7 Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Napisano 30 Wrzesień 2010 Dzieki za odzew! Od wczoraj niewiele zrobiłem... słupki i okolice przedniego światła poprawione, nadałem również grubość karoserii. Brazniew mógłbyś sprecyzować gdzie linia boczna jest krzywa? bo nie widzę tego szczerze mówiąc... no i natrafiłem na pierwszy problem... nie mogę sobie poradzić z wycięciem wlotów w zderzaku... wygląda to beznadziejnie... wszystko się gnie, mam w tej chwili za dużo linii poziomych, które sprawiają, że cały zderzak zaczyna się 'marszczyć'. Jakieś pomysły jak poprowadzić te linie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się