Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Prosiłbym o pomoc. Bardzo mi zależy na ukończeniu tego modelu i musi on wyglądać w miare.

 

A mianowicie m.in. chodzi o tylne lampy , jak je wykonać. zostawilem w karoseri "dziury" na lampy i szyby, nie wiem czy tak jest lepiej czy robić bez dziur i wycinać potem czy coś ?

W każdym razie wygląda to tak jak mogę tu zrobić lampy (lampa ma być podzielona szczelinami na 3 poziome pasy jak to w bmw e36 tył) poniżej screeny:

 

tylnalampa1.jpg

 

tyl2.jpg

 

Przód: to samo tyczy się przodu: zrobienie lamp:

 

przd1z.jpg

 

Szyby, jak je wykonać najlepiej w poniższym przypadku.

 

szyby.jpg

 

Progi jak wykonać szczeliny te szczeliny w postaci kółek tak jak na fotce.

 

progifotka.jpg

 

progimoje.jpg

 

Jeszcze zapytam, czy takie rzeczy jak listwy wokół szyb klamki itp robić z nowych elementów czy rzeźbić w karoserii tak jak zrobiłem listwy naokoło auta.

 

Jestem początkujący i w siatce jest pewnie trochę błędów, będe wdzięczny za ich wskazanie i porady jak to poprawić żeby było lepiej. Np po wygładzeniu widać z tyłu auta małe niedoskonałości np na kantach karoserii...

Będę wdzięczny za porady. (zrozumiałym językiem ;) )

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 808
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siema. Też jestem początkujący ale postaram się pomóc. Jeśli chodzi o te lampy to modeluj je tak jak karoserię. W edit poly daj na edge i bridgem połacz górne krawędzie z dolnymi a potem modeluj kształty.

Jeśli chodzi o te kółka na progu to możesz np. cutem zrobić okrąg, potem zaznaczyć ten poligon okrągły, zrobić 2x inset. Poprzesuwać do tyłu i dać chamfery.

A co do krawędzi to daj większy ts/ms albo powyrównuj werteksy.

Pozdro i powodzenia w nauce 3ds`a.

PS. Jakby coś było niezrozumiałe to pisz.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.