Macjej Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Witam. Najpierw chciałbym przeprosić, że wrzucam ten temat tutaj, ale naprawdę nie wiem, do którego działu powinien on trafić. A więc niedawno wymodelowałem/wyrenderowałem swoją pierwszą pracę ever - Lancera Evo X. Jednak przed i po renderowaniu, na przodzie karoserii widać paski, które psują cały efekt. Z tąd moje pytanie, gdzie leży problem i jak się go pozbyć. Wiem, że praca nie jest nawet śrenia, ale tak jak mówię, to pierwsze co w życiu zrobiłem : ).
Macjej Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Rozumiem, że nikt nie jest w stanie powiedzieć, czego to wina ? : ). To trudno, niech zostanie jak jest : ).
natas Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Może powinieneś to wrzucić do działu rendering albo jeszcze lepiej wip .Ja niestety za cienki jestem by tak z obrazka wydedukować i dobrze jak byś dopisał co to za soft .
Vega Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 (edytowane) Może masz złe mapowanie? Masz nałożoną jakąś teksturę na model? Czy jest to czysty niebieski kolor z specular, itd.? Może masz hdri w materiale? Jeżeli nie to prawdopodobnie wina oświetlenia lub renderingu. Napisz w jakim silniku wyrenderowałeś, jaki program. (Temat przeniosłem z działu Pomoc->Modeling) Edytowane 7 Październik 2010 przez Vega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się