Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Najpierw chciałbym przeprosić, że wrzucam ten temat tutaj, ale naprawdę nie wiem, do którego działu powinien on trafić. A więc niedawno wymodelowałem/wyrenderowałem swoją pierwszą pracę ever - Lancera Evo X. Jednak przed i po renderowaniu, na przodzie karoserii widać paski, które psują cały efekt. Z tąd moje pytanie, gdzie leży problem i jak się go pozbyć. Wiem, że praca nie jest nawet śrenia, ale tak jak mówię, to pierwsze co w życiu zrobiłem : ).

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Rozumiem, że nikt nie jest w stanie powiedzieć, czego to wina ? : ). To trudno, niech zostanie jak jest : ).

Napisano

Może powinieneś to wrzucić do działu rendering albo jeszcze lepiej wip .Ja niestety za cienki jestem by tak z obrazka wydedukować i dobrze jak byś dopisał co to za soft .

Napisano

Może masz złe mapowanie? Masz nałożoną jakąś teksturę na model? Czy jest to czysty niebieski kolor z specular, itd.? Może masz hdri w materiale?

 

Jeżeli nie to prawdopodobnie wina oświetlenia lub renderingu.

Napisz w jakim silniku wyrenderowałeś, jaki program.

 

(Temat przeniosłem z działu Pomoc->Modeling)

Edytowane przez Vega

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności