Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam poważny problem, który muszę rozwiązać bardzo szybko, ponieważ jest to związane z moja pracą dyplomową.

To może opisze najpierw problem zanim zadam pytanie:

 

 

Nakręciłem kilka scen ulicy, by za pomocą 3ds max'a dodać do tych scen model i go zaanimować. By uzyskać ruch kamery wykorzystałem program MatchMover Pro 4,0. Wynikiem pracy w tym programie jest script, który wczytuje się w 3ds max'ie za pomocą MaxScript -> Run Script.

Następnie klikam prawym na okno Perspective i wybieram

Views -> Camera 01 , w tym momencie wyświetlają mi się wyśledzone punkty z programu MatchMover ale nie wyświetlają mi się klatki z nagranej sceny.

Dowiedziałem się, że trzeba otworzyć script, który uzyskałem z MatchMover'a w notatniku i zmienić w nim ścieżkę do pliku ifl, który wczytuje nam po kolei klatki z mojej sceny.

 

Niestety Max z 2009 roku nie chce współpracować i klatki nadal się nie wczytują a podczas renderingu wychodzą głupoty. Rozwiązaniem tego problemu było zainstalowanie Max'a 2008. W 3ds max 2008 wszystko działa jak należy.

 

Mój problem polega na tym, że już wcześniej dodałem do mojego modelu system kości i zrobiłem krótką animacje ruchu modelu w Max'ie 2009. A scena wyświetla mi się w Max'ie 2008. Model z 2009 nie chce się otworzyć w wersji 2008. Próbowałem opcji Merge, próbowałem tez exportować model za pomocą rożnych formatów Autodesk'a FBX itp. niestety też to nic nie daje.

Opcja z ponownym dodaniem kości do modelu i zrobienia animacji ruchu pod 2008 odpada z powodu braku czasu. Moje pytania to:

 

- Jak przerzucić model z systemem kości i animacją ruchu z 3ds max 2009 do 3ds max 2008 ?

 

lub

 

- Jak poprawnie uruchomić script z programu MatchMover w 3ds max 2009 by wyświetlała się scena ?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 779
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a może w inna stronę? otwórz wszystko w starszej wersji zapisz do pliku .max i działaj w 2009 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.