Napisano 12 Październik 201014 l Koledzy mam prośbę bo już nie mam pomysłu: jak zanimować zmniejszanie i zwiększanie się źrenic. Ale tak, żeby też tęczówka się adaptowała do tej zmiany. Mam standardowe oko, tzn. kula z odciętym okrągłym i odwróconym kawałkiem, który jest tęczówką. Mam na tym teksturę tęczówki i źrenicy. Proszę o jakieś wskazówki. Gdzieś przeczytałem o linkedxform, ale nie potrafię tego zrobić. Dziękuję
Napisano 13 Październik 201014 l mesh select, zaznaczasz odpowiednie vertexy (soft selection jeśli trzeba), potem dodajesz modyfikator xform, i możesz z jego pomocą animować vertexy zaznaczone wcześniej mesh selectem (zwykłe skalowanie gizma w xform)
Napisano 13 Październik 201014 l Autor @ Grave. Dziękuję. Pomogłeś. Działa :D @ asblaze nie pomogłeś. Tak się nie pomaga, tylko cwaniakuje.
Napisano 21 Październik 201014 l maksio - tak się nie potrafi interpretować pomocy. :) Dostałeś hasło i informację, że działa. Zrobiłeś z tym to co potrafiłeś :) Edytowane 21 Październik 201014 l przez asblaze
Napisano 21 Październik 201014 l Autor Cwaniakowanie i kozaczenie: "Morphy nie działają?" Bez cwaniakowania i kozeczenia: "Spróbuj morphami." Subtelna, aczkolwiek różnica. Może jednak nie chciałeś być lekko chamski i po prostu źle odebrałem intonację. Może zadałeś to pytanie z nutką zaciekawienia, że może max mi nie działa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto