maksio Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Koledzy mam prośbę bo już nie mam pomysłu: jak zanimować zmniejszanie i zwiększanie się źrenic. Ale tak, żeby też tęczówka się adaptowała do tej zmiany. Mam standardowe oko, tzn. kula z odciętym okrągłym i odwróconym kawałkiem, który jest tęczówką. Mam na tym teksturę tęczówki i źrenicy. Proszę o jakieś wskazówki. Gdzieś przeczytałem o linkedxform, ale nie potrafię tego zrobić. Dziękuję
Grave Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 mesh select, zaznaczasz odpowiednie vertexy (soft selection jeśli trzeba), potem dodajesz modyfikator xform, i możesz z jego pomocą animować vertexy zaznaczone wcześniej mesh selectem (zwykłe skalowanie gizma w xform)
maksio Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 @ Grave. Dziękuję. Pomogłeś. Działa :D @ asblaze nie pomogłeś. Tak się nie pomaga, tylko cwaniakuje. 1
asblaze Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 (edytowane) maksio - tak się nie potrafi interpretować pomocy. :) Dostałeś hasło i informację, że działa. Zrobiłeś z tym to co potrafiłeś :) Edytowane 21 Październik 2010 przez asblaze
maksio Napisano 21 Październik 2010 Autor Napisano 21 Październik 2010 Cwaniakowanie i kozaczenie: "Morphy nie działają?" Bez cwaniakowania i kozeczenia: "Spróbuj morphami." Subtelna, aczkolwiek różnica. Może jednak nie chciałeś być lekko chamski i po prostu źle odebrałem intonację. Może zadałeś to pytanie z nutką zaciekawienia, że może max mi nie działa.
asblaze Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Nie .... raczej cwaniaczek jestem i kozak :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się