Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koledzy mam prośbę bo już nie mam pomysłu: jak zanimować zmniejszanie i zwiększanie się źrenic. Ale tak, żeby też tęczówka się adaptowała do tej zmiany. Mam standardowe oko, tzn. kula z odciętym okrągłym i odwróconym kawałkiem, który jest tęczówką. Mam na tym teksturę tęczówki i źrenicy. Proszę o jakieś wskazówki. Gdzieś przeczytałem o linkedxform, ale nie potrafię tego zrobić.

Dziękuję

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mesh select, zaznaczasz odpowiednie vertexy (soft selection jeśli trzeba), potem dodajesz modyfikator xform, i możesz z jego pomocą animować vertexy zaznaczone wcześniej mesh selectem (zwykłe skalowanie gizma w xform)

Napisano (edytowane)

maksio - tak się nie potrafi interpretować pomocy. :)

Dostałeś hasło i informację, że działa.

Zrobiłeś z tym to co potrafiłeś :)

Edytowane przez asblaze
Napisano

Cwaniakowanie i kozaczenie: "Morphy nie działają?"

Bez cwaniakowania i kozeczenia: "Spróbuj morphami."

Subtelna, aczkolwiek różnica.

Może jednak nie chciałeś być lekko chamski i po prostu źle odebrałem intonację. Może zadałeś to pytanie z nutką zaciekawienia, że może max mi nie działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności