KLIK Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 Troche mnie to denerwuje i nie wiem co z tym zrobić, może ktoś wie jak zrobić zeby obiekt - budynek który mam obrócony o niewielki kąt przywrócić do kąta prostego? Chodzi o to, że dodaje nowe elementy do tej bryły i jest to dość niewygodne kiedy muszę wszystk dopasowywac na oko. próbowałem ustawić sobie working pivot, ale albo nie potrafie z tym działać, albo też nie rozwiązuje to problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 postaw boxa i zalignuj ten twój budynek do niego, odznacz position axis a zaznacz local orientation axis 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLIK Napisano 13 Październik 2010 Autor Share Napisano 13 Październik 2010 Dzięki! tego potrzebowałem. "You must spread some Reputation around....." bede pamietal zeby kliknac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 14 Październik 2010 Share Napisano 14 Październik 2010 heh dzięki Xiz0r. Takie proste a ciężko wpaść na to ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
__marcel__ Napisano 14 Październik 2010 Share Napisano 14 Październik 2010 też ostatnio się nad tym zastanawiałem :) dzięki Xiz0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 20 Grudzień 2010 Share Napisano 20 Grudzień 2010 Witam, mam mały problem z pivotem. Spróbuje wyjaśnić na czym on polega. obróciłem obiekt wzdłuż osi z czyli poziomo. wszystko jest niby oki. Ale... Chciałbym, aby pivot był prostopadły do edge tego obiektu. Czyli aby pivot był taki jak w pierwotnym obiekcie. Mam nadzieje ze ostałem zrozumiany. Dzieki za wszelkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 14 Sierpień 2011 Share Napisano 14 Sierpień 2011 Nikt nie pomógł ,ale może zostałem źle zrozumiany. Chodzi mi o to ze mam np. spline i chciałbym aby os pivota np. x była zgodna z czyli równoległa z spline. Bo mam spline w którym pivot jest ustawiony do układu globalnego 3dsmaxa , a potrzebuje aby pivot był ustawiony pod spline czyli jak przesunę spline to żeby on się przesuwał prostopadle. Reasumujac jak stworze np. plane to pivot mam ustawiony pod krawedzie czyli edge tego plane a jak z jakiegoś obiektu wyciągnę spline i z niego utworze jakiś obiekt to pivot będzie przekręcony. Niejednemu sie to mogłoby przydać no chyba ze ja czegos nie zauważyłem i nie potrafie sobie poradzić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się