Skocz do zawartości

obrót do kąta prostego


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Troche mnie to denerwuje i nie wiem co z tym zrobić, może ktoś wie jak zrobić zeby obiekt - budynek który mam obrócony o niewielki kąt przywrócić do kąta prostego? Chodzi o to, że dodaje nowe elementy do tej bryły i jest to dość niewygodne kiedy muszę wszystk dopasowywac na oko. próbowałem ustawić sobie working pivot, ale albo nie potrafie z tym działać, albo też nie rozwiązuje to problemu.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, mam mały problem z pivotem. Spróbuje wyjaśnić na czym on polega. obróciłem obiekt wzdłuż osi z

czyli poziomo. wszystko jest niby oki. Ale... Chciałbym, aby pivot był prostopadły do edge tego obiektu. Czyli aby pivot był taki jak w pierwotnym obiekcie. Mam nadzieje ze ostałem zrozumiany.

 

Dzieki za wszelkie sugestie.

Napisano

Nikt nie pomógł ,ale może zostałem źle zrozumiany. Chodzi mi o to ze mam np. spline i chciałbym aby os pivota np. x była zgodna z czyli równoległa z spline.

Bo mam spline w którym pivot jest ustawiony do układu globalnego 3dsmaxa , a potrzebuje aby pivot był ustawiony pod spline czyli jak przesunę spline to żeby on się przesuwał prostopadle. Reasumujac jak stworze np. plane to pivot mam ustawiony pod krawedzie czyli edge tego plane a jak z jakiegoś obiektu wyciągnę spline i z niego utworze jakiś obiekt to pivot będzie przekręcony. Niejednemu sie to mogłoby przydać no chyba ze ja czegos nie zauważyłem i nie potrafie sobie poradzić. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności