Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Troche mnie to denerwuje i nie wiem co z tym zrobić, może ktoś wie jak zrobić zeby obiekt - budynek który mam obrócony o niewielki kąt przywrócić do kąta prostego? Chodzi o to, że dodaje nowe elementy do tej bryły i jest to dość niewygodne kiedy muszę wszystk dopasowywac na oko. próbowałem ustawić sobie working pivot, ale albo nie potrafie z tym działać, albo też nie rozwiązuje to problemu.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki! tego potrzebowałem.

"You must spread some Reputation around....." bede pamietal zeby kliknac:)

Napisano

heh dzięki Xiz0r. Takie proste a ciężko wpaść na to ;)

Napisano

Witam, mam mały problem z pivotem. Spróbuje wyjaśnić na czym on polega. obróciłem obiekt wzdłuż osi z

czyli poziomo. wszystko jest niby oki. Ale... Chciałbym, aby pivot był prostopadły do edge tego obiektu. Czyli aby pivot był taki jak w pierwotnym obiekcie. Mam nadzieje ze ostałem zrozumiany.

 

Dzieki za wszelkie sugestie.

Napisano

Nikt nie pomógł ,ale może zostałem źle zrozumiany. Chodzi mi o to ze mam np. spline i chciałbym aby os pivota np. x była zgodna z czyli równoległa z spline.

Bo mam spline w którym pivot jest ustawiony do układu globalnego 3dsmaxa , a potrzebuje aby pivot był ustawiony pod spline czyli jak przesunę spline to żeby on się przesuwał prostopadle. Reasumujac jak stworze np. plane to pivot mam ustawiony pod krawedzie czyli edge tego plane a jak z jakiegoś obiektu wyciągnę spline i z niego utworze jakiś obiekt to pivot będzie przekręcony. Niejednemu sie to mogłoby przydać no chyba ze ja czegos nie zauważyłem i nie potrafie sobie poradzić. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności