mandi Napisano 30 Październik 2010 Share Napisano 30 Październik 2010 Proszę o ocenę siatki i wskazówki, jak uczynić ją doskonalszą. Dwa i pół dnia roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 30 Październik 2010 Autor Share Napisano 30 Październik 2010 pozostałe screenshoty poniżej. Dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 30 Październik 2010 Share Napisano 30 Październik 2010 Jeśli nikt nic nie pisze, to chyba jest nieźle :) Ciśnij dalej, teraz shadery i studio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 31 Październik 2010 Share Napisano 31 Październik 2010 tak jak mkeruj, topologia jest w porządku - wygładzony model wygląda dobrze. na przyszłość, staraj się zachowywać proporcjonalne odstępy między kolejnymi krawędziami. króciutkie polygony nie lubią być zaraz obok bardzo długich bo wpadają w kompleksy i kaszanią odbicia na wyrenderowanym obiekcie, lol. tyczy się to głównie gładkich powierzchni o niewielkiej krzywiźnie, jak np. tylny panel telefonu. a obrazek w załączniku to już odrębna kwestia pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 31 Październik 2010 Autor Share Napisano 31 Październik 2010 wielkie dzięki za pomoc, jeśli chodzi o studio to mam z grubsza wytyczne jak to ma wyglądać, więc nie mam pełnej swobody, ale dam znać o postępach. Jeszcze raz dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi