mandi Napisano 30 Październik 2010 Napisano 30 Październik 2010 Proszę o ocenę siatki i wskazówki, jak uczynić ją doskonalszą. Dwa i pół dnia roboty.
mandi Napisano 30 Październik 2010 Autor Napisano 30 Październik 2010 pozostałe screenshoty poniżej. Dzięki z góry
mkeruj Napisano 30 Październik 2010 Napisano 30 Październik 2010 Jeśli nikt nic nie pisze, to chyba jest nieźle :) Ciśnij dalej, teraz shadery i studio...
polka dot Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 tak jak mkeruj, topologia jest w porządku - wygładzony model wygląda dobrze. na przyszłość, staraj się zachowywać proporcjonalne odstępy między kolejnymi krawędziami. króciutkie polygony nie lubią być zaraz obok bardzo długich bo wpadają w kompleksy i kaszanią odbicia na wyrenderowanym obiekcie, lol. tyczy się to głównie gładkich powierzchni o niewielkiej krzywiźnie, jak np. tylny panel telefonu. a obrazek w załączniku to już odrębna kwestia pozdrawiam
mandi Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 wielkie dzięki za pomoc, jeśli chodzi o studio to mam z grubsza wytyczne jak to ma wyglądać, więc nie mam pełnej swobody, ale dam znać o postępach. Jeszcze raz dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi