Napisano 1 Listopad 201014 l Witam mam pytanie wie ktoś może jak snampować jak w tym filmiku ? od 10.40 do 11.00 chodzi mi głównie o to w 10.47 jak chwytając za edge spuścił w tym samym mejscu go na wysokość verteksa który był oddalony Z góry dzięki i Pozdrawiam Nowi
Napisano 2 Listopad 201014 l hmmm, fakt ze inaczej to wyglada, ale udalo mi sie uzyskac ten sam efekt przy constraintsie. mozesz miec racje, ze to cos innego: ]
Napisano 2 Listopad 201014 l Nowi, to prosty manewr... łapiesz za edga czy co kolwiek innego (z shiftem jak chcesz dodać) i w momencie jak przeciągasz po jakiejs osi dociskasz "S" i upuszczasz w żądanym miejscu/punkcie. Difaltowo to w maxie nie działa tylko trzeba zafajkować jedną rzecz w snapie a że nie mam w tym ,momencie maxa to z pamięci nie powiem. Ale na pewno znajdziesz bo tam jest ze 2 albo trzy opcje do fajkowania;) Wieczorem może bede przy kompie roboczym to dam znać ;)
Napisano 2 Listopad 201014 l to jest 'use axis constraint' tylko zaczynajac przesuwac, musisz kliknac na odpowiednia strzalke kierunkowa, lub na to co snapujesz (w sensie werteks, grid point srodek linii etc) tylko uwazaj bo czesto "zaznacza" sie zamiast strzalki to koleczko srodkowe, a wtedy constraint nie dziala, ale za to snapuje we wszystkich plaszczyznach ;) w maxie 2009 bylo to lepiej zrobione uwazam bo majac zablokowane zaznaczenie np edga, wlaczony snap i constraint to klikajac obojetnie w jakim miejscu przestrzeni, edge zostal przenoszony w to miejsce, a teraz jak nie zaczniesz przesuwac myszka od strzalki czy tam snapowanego elemenu (werteks, srodek linii etc..) to nie zadziala w ogole snap o_O idiotyzm... greets
Napisano 12 Listopad 201014 l Autor Dzięki chłopaki, już wiem o co w tym chodzi, jak to długo człowiek żył w niewiedzy i musiał radzić sobie innymi sposobami ;) Pozdrawiam Nowi