Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam . mam pewien problem ... musze zrobic lampki swiateczne "wijace sie po stole " na necie nzalazlem ciekawy tutorial blendera :http://www.blendercookie.com/2009/12/12/modeling-a-set-of-christmas-lights-in-blender-2-5/comment-page-1/ jest tam pokazana sprytna metoda ktora pozwala skopiowac obiakt wzgledem wczesniej narysowanej lini "spline" . czy istnieje podobna metoda w 3ds ? czy poprostu trzeba sobie skopiowac i wyginac np. FFD boxem ?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 816
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest modyfikator patch deform, oczywiście ffd boxem sobie mozesz pomóc nadać ostateczny kształt.

 

Czyli najpierw robisz sobie moduł skręconego kabelka z lampeczką, a później kopiując i używająć właśnie patch deform układasz sobie pożądany kształt zawijasów.

Napisano
  • Autor

wypas ... tego szukalem co prawda w 3ds ten modyfikator jest dosyc uprosczony i nie za bardzo da sie poszalec ... ale spelnia zadanie :) dzieki wielkie i pozdrawiam

Napisano

Uproszczony? Modyfikator robi co ma robić, inne rzeczy robi się innymi modyfikatorami... Napisz z czym chcesz "poszaleć"...

Napisano

Być może w blenderze jest to bardziej wykozaczony modyfikator, sporo opcji w blenderze jest naprawdę świetnych.

Napisano
  • Autor

przez "uproszenie" glownie chodzilo mi o to ze co prawda jest tam mozliwosc skopiowania obiektu ktory ma sie "ciągnąć" po danym splinie ale juz nie ma mowy alby mozna bylo je polaczyć w jeden obiekt ( tak jak w blenderze ) , musialem zrobic to tak ze skopiowalem sobie 10 razy moj obiekt polaczylem na poziomie vertex no a potem to juz wiadomo Path Deform ... moim zdaniem sprytnym ruchem blendera bylo to ze polaczyli opcje Array z Path Deform wzbogacajac to dodatkowo w kilka przydatnych "fazek" :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.