Napisano 4 Listopad 201014 l witam czemu w odbiciu szkla mam jakies fioletowe elementy?? kiedy wylaczam slot reflect w ustaiweniach szkla juz tego nie ma ale tez nie ma odbicia mapy...jak sie tego pozbyc? ponizej ustwienia i render
Napisano 4 Listopad 201014 l Dlaczego w ogóle w tak dziwny sposób zrobiłeś materiał szkła? Tu masz np coś takiego... http://www.9jcg.com/tutorials/jan_rybar/glass_material_vray_3dsmax_01.jpg Jeśli chcesz aby coś się odbijało w szybach to stwórz np światło typu dome i w zakładkę map wrzuć mapę HDRi... Nie dość, że oświetli ci lepiej scene to będziesz mieć swoje "sztuczne otoczenie"...
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor Dlaczego w ogóle w tak dziwny sposób zrobiłeś materiał szkła? Tu masz np coś takiego... http://www.9jcg.com/tutorials/jan_rybar/glass_material_vray_3dsmax_01.jpg Jeśli chcesz aby coś się odbijało w szybach to stwórz np światło typu dome i w zakładkę map wrzuć mapę HDRi... Nie dość, że oświetli ci lepiej scene to będziesz mieć swoje "sztuczne otoczenie"... ustawienia z tego tut to chyba jakas pomylka, robie jak jest i wychodzi biale szklo ...
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor dodaj mapke hdri do slotu reflect/refract w enviromencie i po kłopocie. nic, dodalem hdri tam gdzie trzeba i nic...0 zmian, kombinowalem z multiplierem i nic
Napisano 4 Listopad 201014 l dziwna historia, coś namotałeś. pokaż jakieś screeny z tego maxa. F10 -enviroment na pewno i tą hdri w material editorze. A sam materiał szkła to bez żadnego cudowania w difiuse daj prawie czarny w reflect follof a refract prawie biały-tyle!
Napisano 4 Listopad 201014 l sprobuj zmienic kolor foga, albo go w ogole wylacz ;) przynajmniej dla sprawdzenia
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor a jak wygląda ta mapa hdri? juz wstawialem rozne mapki i nic, to jest akurat http://sw-in.narod.ru/sky.html 4 kolumna pierwsza od prawej
Napisano 4 Listopad 201014 l a wstaw sphere z materiałem mocno odbijającym ala lustro i powiedz czy w widzisz odbicie nieba.
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor w sphare jest bardzo ciemne odbicie nieba, po roswietleniu w photoshopie widac ze ono naprawde tam jest tylko niewiem czemu tak ciemno
Napisano 4 Listopad 201014 l wrzuć z instancem tą mapke hdri z enviromentu do materila editora i podkreć Render Mult na 10/100 nie wiem stestuj
Napisano 4 Listopad 201014 l to nie wiem co tam jest namotane, zapisz scene i podeślij- jak nie pomacam to nie podpowiem :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto