blachu Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 witam czemu w odbiciu szkla mam jakies fioletowe elementy?? kiedy wylaczam slot reflect w ustaiweniach szkla juz tego nie ma ale tez nie ma odbicia mapy...jak sie tego pozbyc? ponizej ustwienia i render
pixelvision Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Dlaczego w ogóle w tak dziwny sposób zrobiłeś materiał szkła? Tu masz np coś takiego... http://www.9jcg.com/tutorials/jan_rybar/glass_material_vray_3dsmax_01.jpg Jeśli chcesz aby coś się odbijało w szybach to stwórz np światło typu dome i w zakładkę map wrzuć mapę HDRi... Nie dość, że oświetli ci lepiej scene to będziesz mieć swoje "sztuczne otoczenie"...
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 Dlaczego w ogóle w tak dziwny sposób zrobiłeś materiał szkła? Tu masz np coś takiego... http://www.9jcg.com/tutorials/jan_rybar/glass_material_vray_3dsmax_01.jpg Jeśli chcesz aby coś się odbijało w szybach to stwórz np światło typu dome i w zakładkę map wrzuć mapę HDRi... Nie dość, że oświetli ci lepiej scene to będziesz mieć swoje "sztuczne otoczenie"... ustawienia z tego tut to chyba jakas pomylka, robie jak jest i wychodzi biale szklo ...
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 dodaj mapke hdri do slotu reflect/refract w enviromencie i po kłopocie.
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 dodaj mapke hdri do slotu reflect/refract w enviromencie i po kłopocie. nic, dodalem hdri tam gdzie trzeba i nic...0 zmian, kombinowalem z multiplierem i nic
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 dziwna historia, coś namotałeś. pokaż jakieś screeny z tego maxa. F10 -enviroment na pewno i tą hdri w material editorze. A sam materiał szkła to bez żadnego cudowania w difiuse daj prawie czarny w reflect follof a refract prawie biały-tyle!
Quadysz Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 sprobuj zmienic kolor foga, albo go w ogole wylacz ;) przynajmniej dla sprawdzenia
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 a te szyby w modelu to mają grubość ? czy to plejny ?
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 a te szyby w modelu to mają grubość ? czy to plejny ? maja 0,3 cm
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 a jak wygląda ta mapa hdri? juz wstawialem rozne mapki i nic, to jest akurat http://sw-in.narod.ru/sky.html 4 kolumna pierwsza od prawej
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 a wstaw sphere z materiałem mocno odbijającym ala lustro i powiedz czy w widzisz odbicie nieba.
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 w sphare jest bardzo ciemne odbicie nieba, po roswietleniu w photoshopie widac ze ono naprawde tam jest tylko niewiem czemu tak ciemno
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 wrzuć z instancem tą mapke hdri z enviromentu do materila editora i podkreć Render Mult na 10/100 nie wiem stestuj
blachu Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 bez zmian (i 10 i 100) caly czas tak samo.......
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 to nie wiem co tam jest namotane, zapisz scene i podeślij- jak nie pomacam to nie podpowiem :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się