lSandwichl Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Na wstępie chciał bym się przywitać i powiedzieć coś o sobie gdyż jestem nowy na forum :) Grafiką interesuję się od dawna w sumie 4-5 lat ale zawsze brakowało mi na to czasu :) Początkowo pracowałem w Anim8o`że ale 2 tyg temu przesiadłem się na 3DsMax`a (coś w stylu Paint-->Photoshop). Wykonałem parę tutków, w miarę ogarnąłem podstawy Maxa i w sumie chciał bym przedstawić wam moją pierwszą pracę ( zacząłem mniej więcej 1.5 tygodnia temu). Wszystko prócz TV ( wykonany przez indian`a, potem zrobię własny ten był potrzebny tylko do renderu) i regału (TurboSquit freestuff) wykonałem sam. Wszystko robione w Maxie, render Vray 1.5. Zachęcam do krytyki (ale bez przesady jestem nowy :) ) no i przede wszystkim dajcie znać co zmienić/poprawić. Duża rozdziałka http://img253.imageshack.us/img253/1152/asdwha.png Pozdrawiam
ptfromscr Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 w pierwszej kolejności na pewno proporcje :)
Modzal Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 chyba coś jest nie halo z proporcjami wydaje sie ze tv jest wielkości tej kanapy po prawej no oświetlenie tez nie bardzo wygląda jak by z poza kadru ktoś świecił żarówką, lampa skoro się świeci to i jej obudowa powinna i powinna dawać więcej światła, tekstura na podłodze jest jakby rozciągnięta, co do ścian to nie wiem czy efekt był zamierzony czy chciałeś uzyskać coś ala gress jeśli tak zeskakuj swoją uvw mape, na nóżkach od stolika nie ma smootha danego. Powinieneś bardziej rozświetlić scenę trochę czarna ;)
lSandwichl Napisano 7 Listopad 2010 Autor Napisano 7 Listopad 2010 Proporcję czego? Starałem się w miarę zachowywać. // Z podłogą nie mogłem zeskalować, tzn jak mam materiał Standardowy to ok ale Vray`a nie mogłem. Co do ścian to tak chciałem, o stoliku faktycznie zapomniałem, a TV jak znajdę chwilę zrobię po swojemu ;]