lSandwichl Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Na wstępie chciał bym się przywitać i powiedzieć coś o sobie gdyż jestem nowy na forum :) Grafiką interesuję się od dawna w sumie 4-5 lat ale zawsze brakowało mi na to czasu :) Początkowo pracowałem w Anim8o`że ale 2 tyg temu przesiadłem się na 3DsMax`a (coś w stylu Paint-->Photoshop). Wykonałem parę tutków, w miarę ogarnąłem podstawy Maxa i w sumie chciał bym przedstawić wam moją pierwszą pracę ( zacząłem mniej więcej 1.5 tygodnia temu). Wszystko prócz TV ( wykonany przez indian`a, potem zrobię własny ten był potrzebny tylko do renderu) i regału (TurboSquit freestuff) wykonałem sam. Wszystko robione w Maxie, render Vray 1.5. Zachęcam do krytyki (ale bez przesady jestem nowy :) ) no i przede wszystkim dajcie znać co zmienić/poprawić. Duża rozdziałka http://img253.imageshack.us/img253/1152/asdwha.png Pozdrawiam
ptfromscr Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 w pierwszej kolejności na pewno proporcje :)
Modzal Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 chyba coś jest nie halo z proporcjami wydaje sie ze tv jest wielkości tej kanapy po prawej no oświetlenie tez nie bardzo wygląda jak by z poza kadru ktoś świecił żarówką, lampa skoro się świeci to i jej obudowa powinna i powinna dawać więcej światła, tekstura na podłodze jest jakby rozciągnięta, co do ścian to nie wiem czy efekt był zamierzony czy chciałeś uzyskać coś ala gress jeśli tak zeskakuj swoją uvw mape, na nóżkach od stolika nie ma smootha danego. Powinieneś bardziej rozświetlić scenę trochę czarna ;)
lSandwichl Napisano 7 Listopad 2010 Autor Napisano 7 Listopad 2010 Proporcję czego? Starałem się w miarę zachowywać. // Z podłogą nie mogłem zeskalować, tzn jak mam materiał Standardowy to ok ale Vray`a nie mogłem. Co do ścian to tak chciałem, o stoliku faktycznie zapomniałem, a TV jak znajdę chwilę zrobię po swojemu ;]
lukasjogabonito Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Siema gratuluje pierwszej pracy (pamiętam jak mi było ciężko zacząć)...wydaje mi się ze kadr można by poprawić, sufit ciężko odróżnić od ścian, na nóżkach stolika można by wygładzić siatkę, popracować nad materiałami....jeśli to twoja pierwsza praca to proponował bym zacząć od wizki w świetle dziennym wydaje mi się że będzie łatwiej...pozdro
Modzal Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 nie rozumiem czemu miałeś problem z ze skalowaniem vray mtl skoro standardowy materiał dałeś rade ze skalować na geometrię podłogi nałóż uvw map i kliknij w + i kliknij w zakładkę gizmo bodajże i wtedy wybierasz narzędzie scale i skalujesz pamiętaj żeby typ uvw mapy byl plain ;)
ptfromscr Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Materiał ściany na pewno musi mieć bardziej gęsty bump bo teraz te zagłębienia powodują, że wygląda jak z plasteliny, ponadto proporcje (patrz screen), dziwne rzeczy na materiałach (patrz na niebiesko), bitmapa na TV do poprawki :), no i nie wiem jak z podłogą ale ja takich dużych płyt (paneli) jeszcze nie widziałem. To takie chyba ogólne najprościej widoczne i najłatwiejsze do usunięcia i poprawienia błędy :)
x-men Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Trzecia noga jest oczywiście, ale przysłonięta przez pierwszą. Zadrapania na głośnikach, jednemu może pasować, drugiemu nie. Te stojaki, nie wiem czy one przypadkiem nie miały być przymocowane do podłogi. :) Mnie np. nie podoba się fakt, że obraz jest lekko przysłonięty przez telewizor. Obraz można przesunąć w lewo, jak nie będzie widoczny w całości nic się nie stanie. Takiej półki na książki też nie chciałbym mieć, ale znowu kwestia gustu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się