Jump to content

lSandwichl

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About lSandwichl

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Poznań
  1. Można wyeksportować model z Blendera do Solida ale nic z jego geometrią nie zrobimy ani nie da się wykonać żadnych obliczeń. Model taki będzie jak kamień, widoczny ale bezużyteczny...
  2. Na samym nadkolu nie ale w jego konturze :) Teraz widzę że muszę je troszkę dopieścić :)
  3. Model tworzyłem na bazie blueprintów więc jestem w 100% pewien że jest to Reventon (w zamyśle miał go przypominać) :) Co do tych płacht to fakt i właśnie przez dodanie loopów w niektórych miejscach chciałem ukazać ich kontur.
  4. Witam, w grudniu zacząłem modelować Lamborghini Reventon ale przez maturkę i parę innych spraw trochę mi czasu na to zaczęło brakować... W ostatnim tygodniu znów się za niego chwyciłem i postanowiłem doprowadzić do końca :) Zapraszam do krytyki i rad :) Soft: Blender 3D Render: Cycles * Z siatką już chyba nic nie będę kombinował, wydaje mi się że jest spoko w odniesieniu do moich umiejętności :) * Tak wygląda cała scenka :) Chyba nic dodać nic ująć :) *Widok z kamery. * I na koniec renderek :) Ratujcie i powiedzcie co mogę z tym zrobić :)
  5. Dzięki właśnie tego chciałem uniknąć... No ale skoro to najlepsza metoda :)
  6. Siema, ogarnia ktoś może jak ładnie przypisać materiał do powierzchni obiektu ? http://ifotos.pl/zobacz/Beztytuuj_xxaqwqx.jpg/ Chodzi mi o to żeby materiał był ładnie wzdłuż czerwonych linii a nie jak teraz (po nadaniu smootha) rozmyty.
  7. GRiPi wysypuje mi prz materiałach ( vray car paint mtl ) i przy renderowaniu ( jeżeli brakuje ramu, a brakuje ponieważ ww. materiał zjada masakrycznie dużo ) Smoku Są otworki ^^ Nyple muszę zrobić ;)
  8. Szprychy układałem w sumie już nie pamiętam jaką metodą ale chyba na trzy krzyże :) Co do samego układania to banał wystarczyło ustawić 2 szprychy a potem z shiftem obrócić o ileś tam stopni ( zależnie od metody w jaką zaplatamy ) i mamy zrobione, potem mirror i koło gotowe. render samych kół
  9. Faktycznie mogłem zaoszczędzić dużo polygon-ów, ale w sumie nie myślałem o tym :)) Wyszedłem z założenia że przy małej scence nie odegra to znaczenia, teraz widzę że odegrało xD W sumie do tej pory pracowałem na maxie 9 i chyba nie chcę się cofać, co do 100 000 poly wymagania ze stronki autodesku trochę mnie przeraziły (8gb ramu xD) Do następnego weekendu postaram się to ładnie ogarnąć, teraz nie bardzo mam czas (szkoła). Dzięki za pomoc i ukierunkowanie. stay tuned pzdr.
  10. GrandPa Faktycznie mostek wzorowałem na NS Quark widły w sumie też, pedały zrobiłem swoje :)) Co do mocowania siodła to chcę zrobić zintegrowane tak jak w nowym metropolisie. TheCapo Zdjęcie nie działa ale chyba już kminie o co ci chodzi :) Co do kompa to faktcznie ma ponad 3 lata i co tu ukrywać nie ogarnia. A upgrade jest droższy niż by kupić nowego na którego narazie siana niema, narazie szukam jakiejś okazji z tanim ramem (ddr2) :( edit. wysypuje się głównie przy pracy na VrayCarPaint ( nie wiem czy dobrze napisałem ) strasznie dużo ramu zjada ten materiał ale też chyba ładnie wygląda, bez tego materiału działa cacy :) Orientuje się ktoś jak na materiał nałożyć obrazek/logo np. w jpg albo png ?
  11. Hmm pewnie dużo rzeczy się na to składa przede wszystkim Win 7 32bit i 2gb ramu to trochę mało... Żeby to wyrenderować musiałem pozamykać dosłownie wszystkie programy ( w trakcie renderowania zostało ok ~100 mb ) poza tym wysypał się parę razy przy pracy na materiałach, w tym raz tak że cała scenka się posypała ( nie mogłem otworzyć ) o tylę dobrze że sam model robiłem w innym pliku i praktycznie straciłem tylko studio. Odnośnie hamulców itd. to raczej nie będę ich robił jeżeli już to jeden i na przód ( rower do streetu/dirtu :) Co do spawów to fajnie było by jak by mi to ktoś objaśnił, wiem że na forum jest fajny tutek na ten temat ale dotyczy on bardziej hmmm "spawania" płaskich powierzchni, a tu są rurki czego totalnie nie ogarniałem ( dziwne rzeczy się działy przy próbie złączenia ich ze sobą spawami.
  12. Fajnie że na forum jest ktoś o podobnych zainteresowaniach :) Cały film spoko efekty również :))
  13. W sumie jest to mój pierwszy indywidualny model do którego postanowiłem się przyłożyć i skończyć w całości. Co do ramy wzorowałem się na NS Capital, reszta części to mieszanka lub moja własna inwencja. Liczę na solidną krytykę :)) pzdr.
  14. Super pracka ! Zdradzisz jak uzyskałeś taki efekt tego białego proszku na lusterku ;] ? Jakiś czas temu męczyłem się z czymś takim.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy