Jump to content

Horus

Members
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Horus last won the day on May 7 2011

Horus had the most liked content!

Community Reputation

38 Excellent

About Horus

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Katowice
  1. Jeżeli kontener FumeFX stworzyłeś z widoku Front, to to nie będzie działać, taki idiotyczny błąd :D Kontener musi być stworzony w widoku perspective. Dodatkowo, jeżeli używasz ThinkingParticles, to podłączenie float`a, random czy coś innego pod kanał Influence również może spowodować, że FumeFX Follow przestanie działać.
  2. jatat dzięki, ale już od dawna mam wszystkie zdjęcia jakie są w tym temacie, za to rysunki techniczne mogą być pomocne.
  3. Fajno, że się podoba, jeszcze z drugiej strony z błotniczkami: BLADE: militaryści mi nie straszni ;-) Pixel-Factory: Pisałem na forum muzeum w Poznaniu, ale nikt nie zgodzil sie na ofotografowanie dla mnie piona :( Pisałem też z modelarzem, który sam zrobił kilkaset zdjęć na swoje potrzeby, zdjęcia miał wysłać, ale nie wysłał i nie ma kontaktu. KoMic: Modeluje tylko jak mam troche wolnego czasu, więc z "Pionem" czeka mnie pewnie jeszcze pare miesięcy dobrej zabawy :D
  4. flynn, swego czasu animowałem gąsienice pod reactorem: więc jak bedziesz miał problemy, a pewno bedziesz mial :) to śmiało pisz PW. Z drugiej strony w Twoim czołgu układ gąsienic jest bardzo prosty, więc powinno pójść dość gładko.
  5. Jako, że miałem przyjemność niszczyć ten statek, to może ja odpowiem :) VolumeBreak jest jednym z nodów TP, więc integracja była pełna. Dzięki użyciu VolumeBreak miałem całkowitą kontrole nad tym, co kiedy, w jakim tempie, na jak duże i jak wiele fragmentów się rozpadnie, czy bedzie sie rozpadal przy kolizji, czy przy przekroczeniu np: progowej predkosci itp. itd, wszystko proceduralnie.
  6. Thx RawMeat :) Blueprints are from russian m-hobby magazine (м хобби) but I don`t remember the year/month, I will check it on monday. Reference pictures founded on google :) Somebody promised me to sent a lot of very good ref. pictures, but im still waiting for them, if I get them, I will continue this work. PS. Propably reading/translating from english will be easier for You.
  7. lSandwichl-ściezki są wymodeowane z boxa, a pyłek na lusterku to alpha map poprostu: http://img225.imageshack.us/img225/9836/lustroalpha.jpg
  8. Smoku-ja jestem twardzielem a pale niebieskie Pall-Malle ;-) W mojej scenie zostaja moje ulubione fajki, czerwone marlboro sa zbyt oklepane ;-) Rewolwer zostal pochloniety przez dof, bo nie bylem zadowolony z jego materialu a nie mialem juz czasu na siedzenie nad ta scenka. Boltic-kazdy ma swoja wizje, moja jest taka. Odwzorowuje pewna rzeczywistosc, dlatego jest jak jest. Co do dof`a-nie mam pojecia czym sie rozni lens blur od fast blur itd. Fokuz-walczylem z tym odcieciem, ale przegralem, niestety nie wiem, czemu tak sie dzieje.
  9. Nie pamiętam, czemu zaczalem pracowac nad tym projektem, wiec nie bedzie zadnego opisu :P
  10. Czy w te 2 godziny nalezy wliczyc wyszukiwanie referek, ustawianie ewentualnych printow, pomiary wielkosci obiektu itp czy to poza czasem a 2h tylko i wylacznie modelowanie?
  11. Tak mniej więcej finał widzę. Dodałem elementy tła i paczke fajek, wiecej obiektów już nie dodaje, bo zrobi się zbyt tłoczno.
  12. Bardzo skromniutki update, ale scena tego bardzo potrzebowala. Peter_f: co do rewolweru, to chcialbym uzyskac taki efekt jak na renderach wczesniejszych, gdy byl renderowany w czarnej pustce, ale przy tym oświetleniu i mając otoczeni ciężko mi to osiągnąć. Orginalnie materiał nie jest generalnie za ciekawy:http://www.nioatrading.com/Images/Taurus%20New/Taurus608SS6.jpg UP: Teścik:
  13. Dzieki za odpowiedzi. DOF oczywiście dojdzie, więc postrzeganie sceny sie zmieni. Aczkolwiek brudzenie stołu/kurz w powietrzu odpada. To jest po prostu mieszkanie, a nie złodziejska melina. Ot, wciągasz kreske, bierzesz graty i idziesz na robote :) Co do lusterka obaj macie racje, jest za czyste, nad nim jeszcze popracuje. O fajkach i zapalniczce sam myslałem, z tym, że teraz wydaje mi się troche za pusto, ale z drugiej strony nie chce naściubić niewiadomo ile elementów. No i muszę zrobić coś z materiałem Taurusa, bo narazie jest gorzej jak było. Colt nie jest wymodelowany w takim stopniu, by można było go zostawić z odciągniętym zamkiem, więc raczej zostanie już tak jak jest.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy