Vit Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 zrobiłem kolejna scenke z vrayem tym razem idąc innym tutem ale finał jest ponownie ten sam, czas renderowania sceny, a jest to jedna klatka, to jakieś dwa dni - chyba. Mam pytanie czy ja źle ustawiam vraya i kamerę czy mam poprostu za słaby sprzęt (Pentium® dual core E5200@ 2.50 GHz 1.90Ghz, Win7 64bity, 4 gb ram NVIDIA GeForce 9600 GSO) max 2010 64 bity, vray 1.50 adv. SP4. Bardzo proszę dajcie jakieś wskazówki, w załączniku podsyłam screeny z ustawień vraya i widok z viewportu, sceny tu nie wrzucę bo waży 6 mb
pressenter Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Daj image sampler na adaptive dmc i filter na jakiegoś catmulla. Sz.
Vit Napisano 8 Listopad 2010 Autor Napisano 8 Listopad 2010 A gdzie znajde filter catmull ? Daj image sampler na adaptive dmc i filter na jakiegoś catmulla. Sz.
pressenter Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Antialiasing filter, zaraza pod image sampler.
Vit Napisano 8 Listopad 2010 Autor Napisano 8 Listopad 2010 zmieniłem ustawienia ale zmiana długości renderu jest raczej symboliczna, raczej chodzi mi tu o to żeby tak poustawiać vraya tak żeby przy moim sprzęcie tego typu scene renderował góra 2 godziny, pytanie czy wogóle jest to wykonalne ?
pressenter Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 A, lol, sorry, nie zauażyłem. Oczywiście, że jest, przy wielkości 800x600 powinno dać radę. Zmień secondary bounces na light cache. I możesz dać irr map na very low. Pokaż jeszcze ostatnią zakładkę "settings".
Vit Napisano 9 Listopad 2010 Autor Napisano 9 Listopad 2010 Załącza, :) settings A, lol, sorry, nie zauażyłem. Oczywiście, że jest, przy wielkości 800x600 powinno dać radę. Zmień secondary bounces na light cache. I możesz dać irr map na very low. Pokaż jeszcze ostatnią zakładkę "settings".
pressenter Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Przy takim sprzęcie radziłbym Ci obniżyć noise thresh do 0,01 i global sub mult do 1-1,2.
Vit Napisano 9 Listopad 2010 Autor Napisano 9 Listopad 2010 dzieki pressenter za wskazówki, zastosuje je asap, dam znać jaki rezultat, btw skorzytalem z konta trialowego jeden z farm renderujacych i musze przyznać że mają moc :), nie bede juz przytaczał ustwień dla vraya powiedzmy że były medium, 15 min i wyskoczyło to co w załączniku moj pierwszy interior :)
arturprx2 Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 Vit, jak na pierwszą to całkiem nieźle choć mam drobne sugestie. W oświetleniu bym zróżnicował temperaturę. Za łużkiem rozumiem że wisi roleta na oknie... więc delikatnie bym zaniebieszczył światełko właśnie zza okna a to wewnętrzne zostawił takie ciepłe. Nad podłogą też bym się zastanowił... czy nie za duży i ostry ten bump? No i difuse bym bardziej widoczny zrobił, teraz wygląda jak by to był jeden kolor bez rysunku drewna. Nie jetem pewny ale chyba ten materiał podłogi nie ma też zaznaczonego fresnallowskiego odbicia... to chyba tyle ode mnie ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się