mateogala Napisano 9 Listopad 2010 Share Napisano 9 Listopad 2010 Witam, zakładam teczkę ze swoimi wypocinami w Max 3D. Można powiedzieć że modele mają troszkę wysoką liczbę tris, ale ja mam modelowane także wnętrze każdej broni dlatego troszkę więcej tris niż standardowo :) Walther P38 Tris: 2174 Thompson M1A1 Tris: 4240 Sawed Off Shotgun Tris: 2198 U.S. M1897 TRENCH GUN Tris: 5666 Flashbang M84 Tris: 2134 Ingram MAC10 Tris: 3426 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 9 Listopad 2010 Share Napisano 9 Listopad 2010 Mateogala no co ty pierwszy raz tutaj prace pokazujesz ;] daj więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 9 Listopad 2010 Autor Share Napisano 9 Listopad 2010 Więcej ? Aktualnie Tworzę MP44 i MP40 jak skończę to pokaże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 wiecej, tzn siatki mapowanie etc. Praktycznie każda twoja giwera nie trzyma proporcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 15 Listopad 2010 Autor Share Napisano 15 Listopad 2010 praktycznie ? powiedz mi w którym miejscu i na jakiej podstawie nie trzyma proporcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 18 Listopad 2010 Share Napisano 18 Listopad 2010 Moje zdanie takie jak Erica - siatki, tekstur to w ogóle nie widać w żadnym modelu (inb4 bo ich nie ma, o to chodzi) - zamiast 10 szarych klocków zrób 1 modelik porządny, z mapowaniem jak Pan Bóg przykazał i teksturkami - jak chcesz to Ci wyślę kilka fajnych tutków odnośnie paćkania tekstur dla broni. Bez siatki już mogę stwierdzić, że potraciłeś gdzieś triangle, korpusy wyglądają zbyt boxowato, a cylindry zbyt okrągle - jeden chamfer na brzegu nie boli, a poprawia odbiór bryły, szczególnie że nic celujesz w PSXowy polycount ;p Ogólny odbiór giwer średni, prezentacja taka sobie - wszystkie wydają się zbyt płaskie, robisz też momentami detal który spokojnie można normalką udawać - patrz pompka w strzelbie na ten przykład. Bardzo duże zastrzeżenia mam do rękojeści i kolb - modele wyglądają jakby były zabawkowymi obrysami broni struganymi z deski - nie wkładasz konceptu na plane'a i nie obrysowujesz go splinem całego, prawda? Jak lubisz modelować bronie, to kup jakąś wiatrówkę / asg i poprzyglądaj się temu - postrzelać sobie można, załapać o co kaman w anatomice rękojeści - jak będziesz wiedział jakie zadanie ma dany element broni, to nie zapomnisz go podmodelować - już moge Ci np powiedzieć, że 'zamek' (wtf w ogóle, jest taka część w tej strzelbie?) shotguna potnie Ci rękę w okolicach kciuka, a jego kolba tak sama jak w thompsonie przestawi Ci bark. Ale ćwicz, oglądaj referki - szukania konceptów nie kończ na znalezieniu 2 - 3 zdjęć - pozgrywaj jak najwięcej się da, oglądaj filmy na youtubie, może nawet potrzymaj w dłoni egzemplarz lub replikę jak masz możliwość - znajomość tematu nie zaszkodzi - Mój folder ze zdjęciami broni ma z 7gb, a jest tam może ze setka typów. Co do prezentacji, to szaro i ciemno. nawet zwykły gradient w tle (rendering -> environment -> use map -> gradient) jest lepszy od pustego tła. Jak prezentujesz szary model, to pokaż go jako claya - szary materiał bez refleksów, wstawiony chociażby Skylight, włączone cienie na ~20/30 rayów na sampla - wydobędzie miękkim AO więcej polotu z bryły. Jeśli już bardzo chcesz, żeby się świeciły i błyszczały jak z porcelany, to zró jakiś materiał w mental rayu z shellaca z fresnelem, co by nie było szaro, i włóż jakąkolwiek studyjną HDRkę w odbicia wtedy. No i jeśli chodzi o Gamedev, to wypada pokazywać siatki z modelami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się