Skocz do zawartości

[Teczka Broni] . Mateogala


mateogala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakładam teczkę ze swoimi wypocinami w Max 3D. Można powiedzieć że modele mają troszkę wysoką liczbę tris, ale ja mam modelowane także wnętrze każdej broni dlatego troszkę więcej tris niż standardowo :)

 

Walther P38

Tris: 2174

 

a4stg2ubdlkt4tiz.jpg.jpg

 

Thompson M1A1

Tris: 4240

 

ulnze3qjdjtmh1xm.jpg.jpg

 

Sawed Off Shotgun

Tris: 2198

 

ttnu453ct88k652k.jpg.jpg

 

U.S. M1897 TRENCH GUN

Tris: 5666

 

g9mv9mpo9bx5jhh3.jpg.jpg

 

Flashbang M84

Tris: 2134

 

ibr1442ats8e7gts.jpg.jpg

 

Ingram MAC10

Tris: 3426

 

cgodxhs5p7kb9axx.jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Moje zdanie takie jak Erica - siatki, tekstur to w ogóle nie widać w żadnym modelu (inb4 bo ich nie ma, o to chodzi) - zamiast 10 szarych klocków zrób 1 modelik porządny, z mapowaniem jak Pan Bóg przykazał i teksturkami - jak chcesz to Ci wyślę kilka fajnych tutków odnośnie paćkania tekstur dla broni.

Bez siatki już mogę stwierdzić, że potraciłeś gdzieś triangle, korpusy wyglądają zbyt boxowato, a cylindry zbyt okrągle - jeden chamfer na brzegu nie boli, a poprawia odbiór bryły, szczególnie że nic celujesz w PSXowy polycount ;p

 

Ogólny odbiór giwer średni, prezentacja taka sobie - wszystkie wydają się zbyt płaskie, robisz też momentami detal który spokojnie można normalką udawać - patrz pompka w strzelbie na ten przykład. Bardzo duże zastrzeżenia mam do rękojeści i kolb - modele wyglądają jakby były zabawkowymi obrysami broni struganymi z deski - nie wkładasz konceptu na plane'a i nie obrysowujesz go splinem całego, prawda? Jak lubisz modelować bronie, to kup jakąś wiatrówkę / asg i poprzyglądaj się temu - postrzelać sobie można, załapać o co kaman w anatomice rękojeści - jak będziesz wiedział jakie zadanie ma dany element broni, to nie zapomnisz go podmodelować - już moge Ci np powiedzieć, że 'zamek' (wtf w ogóle, jest taka część w tej strzelbie?) shotguna potnie Ci rękę w okolicach kciuka, a jego kolba tak sama jak w thompsonie przestawi Ci bark.

 

Ale ćwicz, oglądaj referki - szukania konceptów nie kończ na znalezieniu 2 - 3 zdjęć - pozgrywaj jak najwięcej się da, oglądaj filmy na youtubie, może nawet potrzymaj w dłoni egzemplarz lub replikę jak masz możliwość - znajomość tematu nie zaszkodzi - Mój folder ze zdjęciami broni ma z 7gb, a jest tam może ze setka typów.

 

Co do prezentacji, to szaro i ciemno.

nawet zwykły gradient w tle (rendering -> environment -> use map -> gradient) jest lepszy od pustego tła.

 

Jak prezentujesz szary model, to pokaż go jako claya - szary materiał bez refleksów, wstawiony chociażby Skylight, włączone cienie na ~20/30 rayów na sampla - wydobędzie miękkim AO więcej polotu z bryły.

Jeśli już bardzo chcesz, żeby się świeciły i błyszczały jak z porcelany, to zró jakiś materiał w mental rayu z shellaca z fresnelem, co by nie było szaro, i włóż jakąkolwiek studyjną HDRkę w odbicia wtedy.

 

No i jeśli chodzi o Gamedev, to wypada pokazywać siatki z modelami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności