Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma sensu zageszczac. Dodaj jeden pionowy edgeloop ktory bedzie sie konczyl na tych trojkatach, spowoduje to dodanie 1 vertexa dla tych trojkatow czyli wyjdzie quad.

Napisano

Moim zdaniem wystarczyło by tylko ten element gdzie są trójkąty bo jest on oddzielnie zrobiony nieprawdaż? Albo zscollapseuj z smoothem i wtedy dłub

Napisano

Kubajaniak tu chodzi o to by zneutralizować kształt trójkąta a nie dać tylko jeden vertex więcej aby był quad. Spróbuj tego loopa pionowego zrobić ale tylko na tym elemencie tylko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności