sajrus Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 no to w wolnych chwilach dłubałem ale to max razem było 10/8 h By aldeenn at 2010-11-10 By aldeenn at 2010-11-10 siatka By aldeenn at 2010-11-10 i moje pytanie jak pozbyć się trójkątów? w tym miejscu By aldeenn at 2010-11-10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 zrób to miejsce z gęstszą siatką to nie będzie potrzeby robienia trójkątów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 10 Listopad 2010 Autor Share Napisano 10 Listopad 2010 jak zagęszczę to zacznie falować albo zrobią się krawędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Nie ma sensu zageszczac. Dodaj jeden pionowy edgeloop ktory bedzie sie konczyl na tych trojkatach, spowoduje to dodanie 1 vertexa dla tych trojkatow czyli wyjdzie quad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Chodziło mi o dodanie właśnie w tym miejscu jakiś loopów, napisałem że w tamtym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 10 Listopad 2010 Autor Share Napisano 10 Listopad 2010 przez całą długość w ten sposób? By aldeenn at 2010-11-10 bo jeżeli tak to daje to bardzo kiepski efekt :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Moim zdaniem wystarczyło by tylko ten element gdzie są trójkąty bo jest on oddzielnie zrobiony nieprawdaż? Albo zscollapseuj z smoothem i wtedy dłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Chyba chodzi o coś takiego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 10 Listopad 2010 Autor Share Napisano 10 Listopad 2010 to daje fatalny efekt :( robi wybrzuszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Kubajaniak tu chodzi o to by zneutralizować kształt trójkąta a nie dać tylko jeden vertex więcej aby był quad. Spróbuj tego loopa pionowego zrobić ale tylko na tym elemencie tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 hmmm, ale przecież tam będzie dziura pod lampę co nie? To te trójkąty będą usunięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 nie sadze ze przy takiej siatce nie bd bugów ale jak kto lubi, lepiej się modeluje na gęstszej, spr tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 11 Listopad 2010 Autor Share Napisano 11 Listopad 2010 ten układ robi wybrzuszenie :/ Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 to znaczy ze nie da sie innaczej jak dac jednego wiecej loopa i wtedy probowac coś wymyśleć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się