Napisano 10 Listopad 201014 l no to w wolnych chwilach dłubałem ale to max razem było 10/8 h By aldeenn at 2010-11-10 By aldeenn at 2010-11-10 siatka By aldeenn at 2010-11-10 i moje pytanie jak pozbyć się trójkątów? w tym miejscu By aldeenn at 2010-11-10
Napisano 10 Listopad 201014 l zrób to miejsce z gęstszą siatką to nie będzie potrzeby robienia trójkątów
Napisano 10 Listopad 201014 l Nie ma sensu zageszczac. Dodaj jeden pionowy edgeloop ktory bedzie sie konczyl na tych trojkatach, spowoduje to dodanie 1 vertexa dla tych trojkatow czyli wyjdzie quad.
Napisano 10 Listopad 201014 l Chodziło mi o dodanie właśnie w tym miejscu jakiś loopów, napisałem że w tamtym miejscu
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor przez całą długość w ten sposób? By aldeenn at 2010-11-10 bo jeżeli tak to daje to bardzo kiepski efekt :/
Napisano 10 Listopad 201014 l Moim zdaniem wystarczyło by tylko ten element gdzie są trójkąty bo jest on oddzielnie zrobiony nieprawdaż? Albo zscollapseuj z smoothem i wtedy dłub
Napisano 10 Listopad 201014 l Kubajaniak tu chodzi o to by zneutralizować kształt trójkąta a nie dać tylko jeden vertex więcej aby był quad. Spróbuj tego loopa pionowego zrobić ale tylko na tym elemencie tylko.
Napisano 11 Listopad 201014 l hmmm, ale przecież tam będzie dziura pod lampę co nie? To te trójkąty będą usunięte.
Napisano 11 Listopad 201014 l nie sadze ze przy takiej siatce nie bd bugów ale jak kto lubi, lepiej się modeluje na gęstszej, spr tak :
Napisano 11 Listopad 201014 l to znaczy ze nie da sie innaczej jak dac jednego wiecej loopa i wtedy probowac coś wymyśleć :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto