Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no to w wolnych chwilach dłubałem ale to max razem było 10/8 h

 

gggdc.png

By aldeenn at 2010-11-10

 

55555o.png

By aldeenn at 2010-11-10

siatka

beztytuu5i.jpg

By aldeenn at 2010-11-10

 

i moje pytanie jak pozbyć się trójkątów? w tym miejscu

beztytuu4a.jpg

By aldeenn at 2010-11-10

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrób to miejsce z gęstszą siatką to nie będzie potrzeby robienia trójkątów

Napisano

Nie ma sensu zageszczac. Dodaj jeden pionowy edgeloop ktory bedzie sie konczyl na tych trojkatach, spowoduje to dodanie 1 vertexa dla tych trojkatow czyli wyjdzie quad.

Napisano

Chodziło mi o dodanie właśnie w tym miejscu jakiś loopów, napisałem że w tamtym miejscu

Napisano
  • Autor

przez całą długość w ten sposób? dgdm.jpg

By aldeenn at 2010-11-10

 

bo jeżeli tak to daje to bardzo kiepski efekt :/

Napisano

Moim zdaniem wystarczyło by tylko ten element gdzie są trójkąty bo jest on oddzielnie zrobiony nieprawdaż? Albo zscollapseuj z smoothem i wtedy dłub

Napisano

Kubajaniak tu chodzi o to by zneutralizować kształt trójkąta a nie dać tylko jeden vertex więcej aby był quad. Spróbuj tego loopa pionowego zrobić ale tylko na tym elemencie tylko.

Napisano

hmmm, ale przecież tam będzie dziura pod lampę co nie? To te trójkąty będą usunięte.

Napisano

nie sadze ze przy takiej siatce nie bd bugów ale jak kto lubi, lepiej się modeluje na gęstszej, spr tak :

beztytuu4a.jpg

Napisano

to znaczy ze nie da sie innaczej jak dac jednego wiecej loopa i wtedy probowac coś wymyśleć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności