Adramel Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 Witam Próbuje robić testy z liczeniem animacji pod R3. Próbowałem z silnikiem HiperGi, ale cały czas cieniowanie miga. Widze że w silniku Image są opcje dotyczące prepassów. W V-Rayu to wystarczy by mieć niemigającą animacje. Licze sobie takiego prepassa, zapisuje go na dysk i do sceny, potem gdy odhacze Prepasses only to prepassy liczą się znowu i wszystko miga, ale gdy zaznaczam Reuse Solution, to prepass się nie liczy, ale render wygląda jakby FR korzystał tylko z ostatniego prepassa, czyli wszystkie rozproszone światła pozostają w miejscu, nie podążają za poruszającym się przedmiotem. Gdy wyłącze Use Prepass, mimo że w Solution State jest podana ścieżka do przeliczonych sampli. Co ustawić by dało się policzyć animacje?
Adramel Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 No dobra, to ja sam sobie odpowiem. Przy silniku AdaptiveQMC, jest zakładka AdaptiveQMC Solution. Tam można wybrać zamiast Single Frame, Multi Frame i policzyć Prepassa, a potem Rendering. Nic nie miga.
Mirkowaty Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 no troche nie w czas ale za to dokładnie i będzie na przyszłość:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się