proquest Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 Witam, w Blenderze było coś na wzór rzeźbienia. W 3ds maxie tego niema chyba nie ma. Moje pytanie. Jestem skazany na ZBrusha czy jest coś takiego w 3ds maxie? I jeszcze jedno czy w zbrushu da się modelować? I czy jest to opłacalne.
Smoku Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 W 3d max masz w editablepoly paint deformation, ale tego nie polecam do sculptowania
proquest Napisano 13 Listopad 2010 Autor Napisano 13 Listopad 2010 Czyli najlepiej będzie zaopatrzyć się w zbrusha? A da sie w nim modelowac, czy liepie w 3d maxie a w zb tylko rzezbic?
Smoku Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 W maxie robisz sobie prosta bazę w zbrushu lub mudboxie importujesz i w niej rzeźbisz
Temporal Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 w Zbrushu mozna cos wymodelowac z Zsphere ale moim zdaniem jednak lepiej zrobic sobie porzadna baze w jakims typowym sofcie do 3d np darmowym wingsie.
Gumen Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Zbrush i mudbox są nie do zastąpienia. Przynajmniej ja tak uważam. Oczywiście polecam blenderka. Najnowsza beta też świetnie sobie radzi ze sculptem. Jest jeszcze sculptris. Trzymam kciuki za nową wersję tego programu (http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=90711&page=5&pp=15) Moja propozycja dla ciebie to: sculpt : zbush modeling, lighting, rendering, riging itp: blender
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się