Napisano 13 Listopad 201014 l Witam, w Blenderze było coś na wzór rzeźbienia. W 3ds maxie tego niema chyba nie ma. Moje pytanie. Jestem skazany na ZBrusha czy jest coś takiego w 3ds maxie? I jeszcze jedno czy w zbrushu da się modelować? I czy jest to opłacalne.
Napisano 13 Listopad 201014 l W 3d max masz w editablepoly paint deformation, ale tego nie polecam do sculptowania
Napisano 13 Listopad 201014 l Autor Czyli najlepiej będzie zaopatrzyć się w zbrusha? A da sie w nim modelowac, czy liepie w 3d maxie a w zb tylko rzezbic?
Napisano 13 Listopad 201014 l W maxie robisz sobie prosta bazę w zbrushu lub mudboxie importujesz i w niej rzeźbisz
Napisano 14 Listopad 201014 l w Zbrushu mozna cos wymodelowac z Zsphere ale moim zdaniem jednak lepiej zrobic sobie porzadna baze w jakims typowym sofcie do 3d np darmowym wingsie.
Napisano 14 Listopad 201014 l Zbrush i mudbox są nie do zastąpienia. Przynajmniej ja tak uważam. Oczywiście polecam blenderka. Najnowsza beta też świetnie sobie radzi ze sculptem. Jest jeszcze sculptris. Trzymam kciuki za nową wersję tego programu (http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=90711&page=5&pp=15) Moja propozycja dla ciebie to: sculpt : zbush modeling, lighting, rendering, riging itp: blender
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto