Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, w Blenderze było coś na wzór rzeźbienia. W 3ds maxie tego niema chyba nie ma. Moje pytanie. Jestem skazany na ZBrusha czy jest coś takiego w 3ds maxie? I jeszcze jedno czy w zbrushu da się modelować? I czy jest to opłacalne.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 899
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W 3d max masz w editablepoly paint deformation, ale tego nie polecam do sculptowania

Napisano
  • Autor

Czyli najlepiej będzie zaopatrzyć się w zbrusha? A da sie w nim modelowac, czy liepie w 3d maxie a w zb tylko rzezbic?

Napisano

W maxie robisz sobie prosta bazę w zbrushu lub mudboxie importujesz i w niej rzeźbisz

Napisano

w Zbrushu mozna cos wymodelowac z Zsphere ale moim zdaniem jednak lepiej zrobic sobie porzadna baze w jakims typowym sofcie do 3d np darmowym wingsie.

Napisano

Zbrush i mudbox są nie do zastąpienia. Przynajmniej ja tak uważam.

Oczywiście polecam blenderka. Najnowsza beta też świetnie sobie radzi ze sculptem.

Jest jeszcze sculptris. Trzymam kciuki za nową wersję tego programu (http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=90711&page=5&pp=15)

Moja propozycja dla ciebie to:

sculpt : zbush

modeling, lighting, rendering, riging itp: blender

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności