Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W czym problem? Owa ziarnistość pojawia się na materiałach "Pro Materials" (Metal, Concrete, Metalic Paint). Zakładam że podobnie sprawa ma się z plastikowymi materiałami na obiektach których nie obejmuje to ujęcie, wymdelowałem tam jakieś ławeczki i automaty do napojów. Jak tylko zrobię rendering to zamieszczę jeśli problrm się powtórzy. Za ten stan rzeczy mógłbym obwiniać antialising, ale ten mam w maksymalnej pozycji którą można wybrać suwakiem (Min 1/4, Max 4).

 

test18.th.png

 

Jeszcze link bezpośredni

http://img574.imageshack.us/img574/4862/test18.png

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Min 1/4, Max 4 to chyba nie jest najwyzsza wartosc antyliasingu dla mental ray'a. Powinienes bawic sie w sampling dla materialu, jesli te pro materialas nie maja odpowiedniego parametru to zostan "pro" i zamiast cudow uzywaj "arch&design". Osiagniec w tym materiale prawie ze wszystko i bedziesz mial nad tym mial super kontrole.

Napisano
  • Autor

Hej Temporal, dzięki za poświęconą chwilę. Przeniosłem się z tym tematem do działu WIP, jako że ma on większe zainteresowanie na forum i tam bardziej można liczyć na odzew, z tą ziarnistością walczę i mam lepsze efekty ale do ideału daleka droga.

Napisano

ja dostawalem podobny efekt przez spoty jak byly za daleko i bylo widac sampling cieni. Wtedy trzeba bylo cienie podkrecic.

To jak by sie nie udalo chociaz z tym co pisze Pipboy ale to raczej to.

Napisano
  • Autor

To fajnie, że ktoś jeszcze wykazuje zainteresowanie moja sprawą i dzięki za wsparcie. Znalazłem rozwiązanie ale zwiększenie samplingu bardzo wydłuża czas renderowania, niestety. Za niedługo przedstawię końcowy efekt moich zmagań.

 

EDIT:

 

Pierwszy obrazek z finalnej wersji

 

parking02.th.png

 

Jak skończę renderować, to zamieszczę wszystko w Finished.

Edytowane przez Pawlito

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności