Saurius Napisano 29 Maj 2004 Share Napisano 29 Maj 2004 Elo! Mam lamerskie pytanie: Zrobiłem głowę w 3ds (box modeling) jest to jednolity obiekt. Jak nałożyć różne tekstury na całą głowę? Np.: na usta teksturę ust a na całą głowę teksturę skóry? Bo jak się nakłada metodą upuszczania na obiekt to tekstura jest na całym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ebor Napisano 29 Maj 2004 Share Napisano 29 Maj 2004 bezsensu chyba problem. Narysuj na jesnej teksturze wszystko - usta itp. chyba ze każdej czesci twarzy nadaj odpowiednie nr ID. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saurius Napisano 29 Maj 2004 Autor Share Napisano 29 Maj 2004 :-) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 29 Maj 2004 Share Napisano 29 Maj 2004 Darmowy plugin Texporter niezle w tym pomaga zamienia obiekt na siatke ktora zapisuje do bmp. i mozesz ja pokolorowac w dowolnym programie graficznym a potem nalozyc na swoj model he skomplikowane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saurius Napisano 29 Maj 2004 Autor Share Napisano 29 Maj 2004 no i to mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 29 Maj 2004 Share Napisano 29 Maj 2004 a tu go mozesz zassac http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się