Machu Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 (edited) Przedstawiam postać osiołka. Z góry zaznaczam, że nie ma związku z osiołkiem ze Shreka. Rendering: Przykład z futrem: Siatka obiektu (bez TurboSmooth): Na koniec mam pytanie związane z animacją. Czy wprowadzając do tego obiektu szkielet, powstanie problem z poruszaniem postaci na 2 nogach (ze względu, że nogi są w pozycji siedzącej, nie na stojąco)? Edited November 18, 2010 by Machu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 W obecnej sytuacji będziesz miał problem z postawieniem go do pionu... siatka za bardzo się powygina i powykręca. Pasowało by posiedzieć jeszcze nad samym osiołkiem... z tego co widzę sugerujesz sie moim ulubionym osiołkiem z dzieciństwa :) widać pokrewieństwo. Sugeruję ołówek i kartkę :) i paręnaście szkiców zanim dojdziesz do 3D. Niektórzy idą na żywioł i jadą prosto z głowy... cóż można.. ale trzeba mieć banie jak 2 TESCA żeby coś naprawdę fajnego wyszło. Zrezygnowałbym z futerka grzywki... a raczej wystylizowałbym płaskie plane'y na wzór futra... moim zdaniem lepiej to imituje styl kreskówkowy. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kłapouchy Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Fajne futerko, czym robione? Bo ja jakiś czas temu też robiłem osiołka, właśnie kłapouchego z Kubusia Puchatka, mam cały model, ale zaniechałem po tym jak futerko mi słabo wychodziło :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machu Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Jest pewne podobieństwo z Kłapouchym, ale wzorowałem się maskotką ze zdjęcia: Nogi spróbuję wymodelować na nowo. Fajne futerko, czym robione? Modyfikator Hair & Fur daje niezłe owłosienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kłapouchy Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machu Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^ Na głowie są 3 modyfikatory Hair and Fur. Najpierw zaznacz poligony dla różnych rodzajów futra (gdzie każde zaznaczenie będzie w pojedynczym modyfikatorze). Następnie w każdym modyfikatorze wybierz parametry. Dobrym wyjściem jest wczytanie gotowych fryzur. Potem możesz je dowolnie edytować, czesać itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machu Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 (edited) Właśnie zakończyłem prace nad grą, do której wykonałem model osła. Jest to wersja beta gry. Jest się osiołkiem, który musi zebrać wszystkie marchewki. Gra kończy się gdy osiołek dociera do pomnika USiołka. Plik gry: Ściągnij (224 MB) Środowisko: Unreal Development Kit Screen: Więcej informacji: http://zmigk.ii.us.edu.pl/us Edited January 10, 2011 by Machu Dodanie informacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now