Napisano 18 Listopad 201014 l Przedstawiam postać osiołka. Z góry zaznaczam, że nie ma związku z osiołkiem ze Shreka. Rendering: Przykład z futrem: Siatka obiektu (bez TurboSmooth): Na koniec mam pytanie związane z animacją. Czy wprowadzając do tego obiektu szkielet, powstanie problem z poruszaniem postaci na 2 nogach (ze względu, że nogi są w pozycji siedzącej, nie na stojąco)? Edytowane 18 Listopad 201014 l przez Machu
Napisano 18 Listopad 201014 l W obecnej sytuacji będziesz miał problem z postawieniem go do pionu... siatka za bardzo się powygina i powykręca. Pasowało by posiedzieć jeszcze nad samym osiołkiem... z tego co widzę sugerujesz sie moim ulubionym osiołkiem z dzieciństwa :) widać pokrewieństwo. Sugeruję ołówek i kartkę :) i paręnaście szkiców zanim dojdziesz do 3D. Niektórzy idą na żywioł i jadą prosto z głowy... cóż można.. ale trzeba mieć banie jak 2 TESCA żeby coś naprawdę fajnego wyszło. Zrezygnowałbym z futerka grzywki... a raczej wystylizowałbym płaskie plane'y na wzór futra... moim zdaniem lepiej to imituje styl kreskówkowy. Pozdr.
Napisano 18 Listopad 201014 l Fajne futerko, czym robione? Bo ja jakiś czas temu też robiłem osiołka, właśnie kłapouchego z Kubusia Puchatka, mam cały model, ale zaniechałem po tym jak futerko mi słabo wychodziło :)
Napisano 18 Listopad 201014 l Autor Jest pewne podobieństwo z Kłapouchym, ale wzorowałem się maskotką ze zdjęcia: Nogi spróbuję wymodelować na nowo. Fajne futerko, czym robione? Modyfikator Hair & Fur daje niezłe owłosienie.
Napisano 18 Listopad 201014 l No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^ Na głowie są 3 modyfikatory Hair and Fur. Najpierw zaznacz poligony dla różnych rodzajów futra (gdzie każde zaznaczenie będzie w pojedynczym modyfikatorze). Następnie w każdym modyfikatorze wybierz parametry. Dobrym wyjściem jest wczytanie gotowych fryzur. Potem możesz je dowolnie edytować, czesać itp.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor Właśnie zakończyłem prace nad grą, do której wykonałem model osła. Jest to wersja beta gry. Jest się osiołkiem, który musi zebrać wszystkie marchewki. Gra kończy się gdy osiołek dociera do pomnika USiołka. Plik gry: Ściągnij (224 MB) Środowisko: Unreal Development Kit Screen: Więcej informacji: http://zmigk.ii.us.edu.pl/us Edytowane 10 Styczeń 201114 l przez Machu Dodanie informacji
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto