Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Przedstawiam postać osiołka. Z góry zaznaczam, że nie ma związku z osiołkiem ze Shreka.

 

Rendering:

p.jpg

 

Przykład z futrem:

hf.jpg

 

Siatka obiektu (bez TurboSmooth):

f.jpg s.jpg

 

Na koniec mam pytanie związane z animacją. Czy wprowadzając do tego obiektu szkielet, powstanie problem z poruszaniem postaci na 2 nogach (ze względu, że nogi są w pozycji siedzącej, nie na stojąco)?

Edytowane przez Machu
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W obecnej sytuacji będziesz miał problem z postawieniem go do pionu... siatka za bardzo się powygina i powykręca. Pasowało by posiedzieć jeszcze nad samym osiołkiem... z tego co widzę sugerujesz sie moim ulubionym osiołkiem z dzieciństwa :) 84.gif widać pokrewieństwo.

Sugeruję ołówek i kartkę :) i paręnaście szkiców zanim dojdziesz do 3D. Niektórzy idą na żywioł i jadą prosto z głowy... cóż można.. ale trzeba mieć banie jak 2 TESCA żeby coś naprawdę fajnego wyszło.

Zrezygnowałbym z futerka grzywki... a raczej wystylizowałbym płaskie plane'y na wzór futra... moim zdaniem lepiej to imituje styl kreskówkowy.

 

Pozdr.

Napisano

Fajne futerko, czym robione? Bo ja jakiś czas temu też robiłem osiołka, właśnie kłapouchego z Kubusia Puchatka, mam cały model, ale zaniechałem po tym jak futerko mi słabo wychodziło :)

Napisano

Jest pewne podobieństwo z Kłapouchym, ale wzorowałem się maskotką ze zdjęcia:

US.jpg

 

Nogi spróbuję wymodelować na nowo.

 

Fajne futerko, czym robione?

Modyfikator Hair & Fur daje niezłe owłosienie.

Napisano
No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^

 

Na głowie są 3 modyfikatory Hair and Fur. Najpierw zaznacz poligony dla różnych rodzajów futra (gdzie każde zaznaczenie będzie w pojedynczym modyfikatorze). Następnie w każdym modyfikatorze wybierz parametry. Dobrym wyjściem jest wczytanie gotowych fryzur. Potem możesz je dowolnie edytować, czesać itp.

Napisano (edytowane)

Właśnie zakończyłem prace nad grą, do której wykonałem model osła.

Jest to wersja beta gry. Jest się osiołkiem, który musi zebrać wszystkie marchewki. Gra kończy się gdy osiołek dociera do pomnika USiołka.

 

Plik gry: Ściągnij (224 MB)

 

Środowisko: Unreal Development Kit

 

Screen:

jasno.png

 

Więcej informacji:

http://zmigk.ii.us.edu.pl/us

Edytowane przez Machu
Dodanie informacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności