Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Chce z takiego modelu

siata.jpg

 

zrobic takie cos siata3.jpg

 

Pierwszy pomysl mialem taki ze zaznaczam wszystkie edge daje conect i mam takie cos siata2.jpg

daje inverse selection usuwam edge (remove) i mam ladna topologie. Teraz zaznaczenie wszystkich poly i inset, usuniecie zaznaczonych poly i jest gotowe. Problem jest taki ze ta siatka jest "sztywna" i chcialbym gladsze przejscie na "oczkach". TS czy MS automatycznie zrobi mi z rombow okregi a ciachanie recznie suport edgy tak by zachowac karo jest troszke meczace. Moze znacie jakies tipsy by taka siate latwo przygotowac pod MS/TS albo inny sposob na wygladzenie tego wszystkiego.

 

Drugi pomysl mialem taki by po conecie i uzyskaniu zadanej topologi zrobic z zaznaczenia splajny. Myslalem ze dam opcje renderable i gra gitara ale nie jest tak fajnie. Po pierwsze vertexy powstaja luzne i nie da sie ich za cholere zweldowac. Przez takie cos widac ze spline wchodzi w spline przy opcji renderable zamiast byc spojna caloscia. Po drugie jakos typ splajna jako smooth nie zmienia wcale ksztalu tych lin.

siata4.jpg Jak widac na obrazku jesli kliknie sie na danym wertexie i przesunie to sie okaze ze sa dwa i zadne weldowanie ich nie laczy.

 

Jesli znacie jakis calkiem inny sposob by osiagnac przezemnie upragniony efekt to bede wdzieczny za kazda rade, screeny itp.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 927
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Polyboost miał chyba coś takiego w automacie. Connect w ten sposób krzyżuje krawędzie i max ich nie dzieli, a szkoda. Ale można to zrobić w podobny sposób, ale z dzieleniem krawędzi.

Modyfikator Tesselate -> Operate on: czworokąty -> Face-Center.

 

Problemem w tej metodzie jest usunięcie "prostych" krawędzi, ale widzę, że siateczka jest w miarę prosta, więc Edge/Loop select powinny szybko to załatwić.

Napisano

Co do samego połączenia ze sobą werteksów to możesz je połączyć collapse w editpoly

Napisano
  • Autor

Ale chodzi o weldowanie vertexow w spline bo w editable poly jest normalnie. Z tego co zauwazylem to chyba taka natura splijnow ze nie da sie takich cudow robic i zawsze bedzie odzielnie. Coz widocznie malo jeszcze wiem o 3dsmaxie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.