cucsoniuss Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Witam, Czy da się jakoś automatycznie usunąć zduplikowane poligony (klony) mające identyczne współrzędne. Z góry dziękuję za podpowiedz :)
Smoku Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Można zrobić tak że zaznaczasz wszystkie werteksy całego obiektu i weldujesz z weld treshold ustawionym na zero albo chociaż 0,01 i wszystko co ma takie same współrzędne powinno się zweldować to jest zduplikowane polygony poznikają
cucsoniuss Napisano 18 Listopad 2010 Autor Napisano 18 Listopad 2010 niestety to co piszesz jest nieprawdą
Smoku Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Hmm nie działa w każdym przypadku, ale u mnie się sprawdza zazwyczaj więc nie można powiedzieć że jest nie prawdą. Odkryłem w jakich warunkach działa. Kiedy oba face są w kierunku ku sobie na dowód: Uploaded with ImageShack.us A może napiszesz w wyniku jakiej operacji otrzymujesz te "klony"?
cucsoniuss Napisano 18 Listopad 2010 Autor Napisano 18 Listopad 2010 ok, zwracam honor, ale i tak nie mogę osiągnąć efektu o który mi chodzi, a wiec tak. Chce za pomocą skryptu voronoi rozbić jakąś bryłę na kawałki z attachować je wszytkie wyizolować osobno krawędzie i nadać im grubość. Wszytko wychodzi (ze sweepem), ale jak chce temu co stowrzyłem nadać mesh smooth to wychodzą babole, bo werteksy (edge-y) nie są zweldowane....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się