Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Można zrobić tak że zaznaczasz wszystkie werteksy całego obiektu i weldujesz z weld treshold ustawionym na zero albo chociaż 0,01 i wszystko co ma takie same współrzędne powinno się zweldować to jest zduplikowane polygony poznikają

Napisano

Hmm nie działa w każdym przypadku, ale u mnie się sprawdza zazwyczaj więc nie można powiedzieć że jest nie prawdą. Odkryłem w jakich warunkach działa. Kiedy oba face są w kierunku ku sobie na dowód:

bla1.jpg

bla3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

A może napiszesz w wyniku jakiej operacji otrzymujesz te "klony"?

Napisano

ok, zwracam honor, ale i tak nie mogę osiągnąć efektu o który mi chodzi, a wiec tak.

Chce za pomocą skryptu voronoi rozbić jakąś bryłę na kawałki z attachować je wszytkie wyizolować osobno krawędzie i nadać im grubość. Wszytko wychodzi (ze sweepem), ale jak chce temu co stowrzyłem nadać mesh smooth to wychodzą babole, bo werteksy (edge-y) nie są zweldowane....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności