cucsoniuss Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Witam, Czy da się jakoś automatycznie usunąć zduplikowane poligony (klony) mające identyczne współrzędne. Z góry dziękuję za podpowiedz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Można zrobić tak że zaznaczasz wszystkie werteksy całego obiektu i weldujesz z weld treshold ustawionym na zero albo chociaż 0,01 i wszystko co ma takie same współrzędne powinno się zweldować to jest zduplikowane polygony poznikają Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucsoniuss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 niestety to co piszesz jest nieprawdą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Hmm nie działa w każdym przypadku, ale u mnie się sprawdza zazwyczaj więc nie można powiedzieć że jest nie prawdą. Odkryłem w jakich warunkach działa. Kiedy oba face są w kierunku ku sobie na dowód: Uploaded with ImageShack.us A może napiszesz w wyniku jakiej operacji otrzymujesz te "klony"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucsoniuss Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 ok, zwracam honor, ale i tak nie mogę osiągnąć efektu o który mi chodzi, a wiec tak. Chce za pomocą skryptu voronoi rozbić jakąś bryłę na kawałki z attachować je wszytkie wyizolować osobno krawędzie i nadać im grubość. Wszytko wychodzi (ze sweepem), ale jak chce temu co stowrzyłem nadać mesh smooth to wychodzą babole, bo werteksy (edge-y) nie są zweldowane.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now