Napisano 18 Listopad 201014 l Witam, Czy da się jakoś automatycznie usunąć zduplikowane poligony (klony) mające identyczne współrzędne. Z góry dziękuję za podpowiedz :)
Napisano 18 Listopad 201014 l Można zrobić tak że zaznaczasz wszystkie werteksy całego obiektu i weldujesz z weld treshold ustawionym na zero albo chociaż 0,01 i wszystko co ma takie same współrzędne powinno się zweldować to jest zduplikowane polygony poznikają
Napisano 18 Listopad 201014 l Hmm nie działa w każdym przypadku, ale u mnie się sprawdza zazwyczaj więc nie można powiedzieć że jest nie prawdą. Odkryłem w jakich warunkach działa. Kiedy oba face są w kierunku ku sobie na dowód: Uploaded with ImageShack.us A może napiszesz w wyniku jakiej operacji otrzymujesz te "klony"?
Napisano 18 Listopad 201014 l Autor ok, zwracam honor, ale i tak nie mogę osiągnąć efektu o który mi chodzi, a wiec tak. Chce za pomocą skryptu voronoi rozbić jakąś bryłę na kawałki z attachować je wszytkie wyizolować osobno krawędzie i nadać im grubość. Wszytko wychodzi (ze sweepem), ale jak chce temu co stowrzyłem nadać mesh smooth to wychodzą babole, bo werteksy (edge-y) nie są zweldowane....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto