Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Czy da się jakoś automatycznie usunąć zduplikowane poligony (klony) mające identyczne współrzędne. Z góry dziękuję za podpowiedz :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można zrobić tak że zaznaczasz wszystkie werteksy całego obiektu i weldujesz z weld treshold ustawionym na zero albo chociaż 0,01 i wszystko co ma takie same współrzędne powinno się zweldować to jest zduplikowane polygony poznikają

Napisano

Hmm nie działa w każdym przypadku, ale u mnie się sprawdza zazwyczaj więc nie można powiedzieć że jest nie prawdą. Odkryłem w jakich warunkach działa. Kiedy oba face są w kierunku ku sobie na dowód:

bla1.jpg

bla3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

A może napiszesz w wyniku jakiej operacji otrzymujesz te "klony"?

Napisano
  • Autor

ok, zwracam honor, ale i tak nie mogę osiągnąć efektu o który mi chodzi, a wiec tak.

Chce za pomocą skryptu voronoi rozbić jakąś bryłę na kawałki z attachować je wszytkie wyizolować osobno krawędzie i nadać im grubość. Wszytko wychodzi (ze sweepem), ale jak chce temu co stowrzyłem nadać mesh smooth to wychodzą babole, bo werteksy (edge-y) nie są zweldowane....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności