Napisano 19 Listopad 201014 l Witam : ) mam pytanie. Czy jest taka opcja w 3ds żeby jeden objekt mozna było usunąć w 2 czyli np dac jeden szescian wiekszy i jeden mniejszy i zrobić tym mniejszym dzuiure w tym wiekszym w kszałcie tego wiekszego ? Wiem troche namieszałem ale nie wiem jak to wyjaśnić :) Dziekuje za każdą odpowiedź Edytowane 19 Listopad 201014 l przez lukiszlak
Napisano 19 Listopad 201014 l Poczytaj o Booleanie :) Ale nie polecam, niszczy siatki, no chyba, że to proste bryły. Czasem lepiej się pobawić w prosty poly modeling niż po booleana sięgać, ale to jest dokładnie to o czym pisałeś. Edytowane 19 Listopad 201014 l przez factoradic
Napisano 19 Listopad 201014 l Do nadawania grubości służy modyfikator Shell. Jeżeli chodzi ci o wycinanie to chyba lepiej odrobinę zagęścić siatkę i po prostu usunąć poly w środku. :)