Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam : )

mam pytanie. Czy jest taka opcja w 3ds żeby jeden objekt mozna było usunąć w 2 czyli np dac jeden szescian wiekszy i jeden mniejszy i zrobić tym mniejszym dzuiure w tym wiekszym w kszałcie tego wiekszego ?

 

Wiem troche namieszałem ale nie wiem jak to wyjaśnić :)

Dziekuje za każdą odpowiedź

Edytowane przez lukiszlak

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 697
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o Booleanie :) Ale nie polecam, niszczy siatki, no chyba, że to proste bryły. Czasem lepiej się pobawić w prosty poly modeling niż po booleana sięgać, ale to jest dokładnie to o czym pisałeś.

Edytowane przez factoradic

Napisano

Do nadawania grubości służy modyfikator Shell.

 

Jeżeli chodzi ci o wycinanie to chyba lepiej odrobinę zagęścić siatkę i po prostu usunąć poly w środku. :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności