Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

 

Zacząłem dłubać Mustanga, w założeniu oczywiście GT 500 :)

To samiuśki początek, tak ze 4 h uczciwej roboty, ale ma przybywać :)

Materiały oczywiście wstępne bardzo.

Ziarno mocne, bo Pixel Samples tylko na 3x3 póki co :)

 

Aha: modelowanie: H11, render: Mantra :)

 

mustang1.jpg

mustang2.jpgmustang3.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi się :) ale myślę że to wina modelu a nie pracy.. po prostu ten samochód zawsze się podoba.. sztuką jest zrobić coś co jest brzydkie ..ale ładnie ;p i tym przypaść ludziom do gustu ;)

życzę powodzenia ')

Napisano

Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon.

I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym

całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw".

I narzędzi mi żadnych nie brakuje.

 

pozdrawiam,

Mariusz.

Napisano

co do dziwności siatki, to po prostu na boku, gdzie odbicia muszą być idealne, głupio jest modelować wszystko oddzielnie, sam popełniam czasem takie błędy, ale lepiej uczyć się od najlepszych :P

po za tym krzywo jest !

Napisano
Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon.

I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym

całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw".

I narzędzi mi żadnych nie brakuje.

 

pozdrawiam,

Mariusz.

 

Czy probowalem modelowac samochod? nie, samochodu nie, robilem inne rzeczy i wiem jak bardzo niewygodny i wolny jest ten program przy polymodelingu. W ogole o jakich garsciach fajnosci mowisz? Jaki ten program posiada "ficzer" ktory ulatwia modelowanie np samochodu? A co do "przeciw", zaczniesz dostrzegac jak sie zorientujesz ze proceduralna natura programu nie wnosi nic do modelowania bryly jaka jest samochod, a na zrobienie obiektu bedziesz mial 3x mniej czasu :)

 

pzdr

Napisano

:)

Hm.. no ja póki co nie widze by program był wolny - bo w jakim sensie ?

Niewygodny - tutaj trudno polemizować - mnie jest wygodnie, co mam na to poradzić ? :)

Nie mówię, że program ma specjalne ficzery do modelowania

samochodu czy czegokolwiek.

To naprawde nie ma być wątek o Houdinim...

mnie pasuje jego "filozofia", to jak wszystko jest

poukładane, pasuje mi ze działa na linuxie,

że moge sobie na różne sposoby rózne rzeczy robić itd. itp.

No chyba nie będe się tutaj tłumaczył ? :)

 

Aha - moze przy modelowaniu samej bryły proceduralnosć

nie jest potrzebna (chociaż ja to małe miki jestem i sie nie znam)

ale będą do modelowania inne rzeczy (np. felgi) itd.

i nie bardzo wiem gdzie to mogłoby mieć negatywny wpływ na szybkośc pracy

- pomijając juz to, że _wcale_ mi się nie spieszy :)

 

Oczywiście nie wspominam już o tym że jak przyjdzie

do renderowania i shaderów to trzeba będzie wejśc troszke

dalej niż kliknięcie "Car Paint Material" i poprzestawianie suwaczków :)

a to dla mnie jest plus.

 

pozdrawiam,

Mariusz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności