mariusz_maciag Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Hej. Zacząłem dłubać Mustanga, w założeniu oczywiście GT 500 :) To samiuśki początek, tak ze 4 h uczciwej roboty, ale ma przybywać :) Materiały oczywiście wstępne bardzo. Ziarno mocne, bo Pixel Samples tylko na 3x3 póki co :) Aha: modelowanie: H11, render: Mantra :)
mariusz_maciag Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Mały update i kawałek siatki:
misiekINblue Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Mustang wygląda coraz ładniej oby tak dalej ;)
Gość Qunik7 Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Podoba mi się :) ale myślę że to wina modelu a nie pracy.. po prostu ten samochód zawsze się podoba.. sztuką jest zrobić coś co jest brzydkie ..ale ładnie ;p i tym przypaść ludziom do gustu ;) życzę powodzenia ')
cortes Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 dziwna siatka :P ale fakt dobrze sobie radzisz jak narazie
mariusz_maciag Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 hm.. ale dlaczego dziwna... ? To zasadniczo mój drugi (po Schwimmwagenie) "pojazd", więc chętnie posłucham wskazówek :) pozdrawiam, Mariusz.
Johny Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Modelowac samochod w houdinim to tak jak drapac sie stopą za uchem, teoretycznie - da sie, praktycznie - bez sensu...
mariusz_maciag Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon. I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw". I narzędzi mi żadnych nie brakuje. pozdrawiam, Mariusz.
cortes Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 co do dziwności siatki, to po prostu na boku, gdzie odbicia muszą być idealne, głupio jest modelować wszystko oddzielnie, sam popełniam czasem takie błędy, ale lepiej uczyć się od najlepszych :P po za tym krzywo jest !
Johny Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon. I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw". I narzędzi mi żadnych nie brakuje. pozdrawiam, Mariusz. Czy probowalem modelowac samochod? nie, samochodu nie, robilem inne rzeczy i wiem jak bardzo niewygodny i wolny jest ten program przy polymodelingu. W ogole o jakich garsciach fajnosci mowisz? Jaki ten program posiada "ficzer" ktory ulatwia modelowanie np samochodu? A co do "przeciw", zaczniesz dostrzegac jak sie zorientujesz ze proceduralna natura programu nie wnosi nic do modelowania bryly jaka jest samochod, a na zrobienie obiektu bedziesz mial 3x mniej czasu :) pzdr
mariusz_maciag Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 :) Hm.. no ja póki co nie widze by program był wolny - bo w jakim sensie ? Niewygodny - tutaj trudno polemizować - mnie jest wygodnie, co mam na to poradzić ? :) Nie mówię, że program ma specjalne ficzery do modelowania samochodu czy czegokolwiek. To naprawde nie ma być wątek o Houdinim... mnie pasuje jego "filozofia", to jak wszystko jest poukładane, pasuje mi ze działa na linuxie, że moge sobie na różne sposoby rózne rzeczy robić itd. itp. No chyba nie będe się tutaj tłumaczył ? :) Aha - moze przy modelowaniu samej bryły proceduralnosć nie jest potrzebna (chociaż ja to małe miki jestem i sie nie znam) ale będą do modelowania inne rzeczy (np. felgi) itd. i nie bardzo wiem gdzie to mogłoby mieć negatywny wpływ na szybkośc pracy - pomijając juz to, że _wcale_ mi się nie spieszy :) Oczywiście nie wspominam już o tym że jak przyjdzie do renderowania i shaderów to trzeba będzie wejśc troszke dalej niż kliknięcie "Car Paint Material" i poprzestawianie suwaczków :) a to dla mnie jest plus. pozdrawiam, Mariusz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się