Napisano 19 Listopad 201014 l Hej. Zacząłem dłubać Mustanga, w założeniu oczywiście GT 500 :) To samiuśki początek, tak ze 4 h uczciwej roboty, ale ma przybywać :) Materiały oczywiście wstępne bardzo. Ziarno mocne, bo Pixel Samples tylko na 3x3 póki co :) Aha: modelowanie: H11, render: Mantra :)
Napisano 21 Listopad 201014 l Podoba mi się :) ale myślę że to wina modelu a nie pracy.. po prostu ten samochód zawsze się podoba.. sztuką jest zrobić coś co jest brzydkie ..ale ładnie ;p i tym przypaść ludziom do gustu ;) życzę powodzenia ')
Napisano 21 Listopad 201014 l Autor hm.. ale dlaczego dziwna... ? To zasadniczo mój drugi (po Schwimmwagenie) "pojazd", więc chętnie posłucham wskazówek :) pozdrawiam, Mariusz.
Napisano 21 Listopad 201014 l Modelowac samochod w houdinim to tak jak drapac sie stopą za uchem, teoretycznie - da sie, praktycznie - bez sensu...
Napisano 21 Listopad 201014 l Autor Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon. I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw". I narzędzi mi żadnych nie brakuje. pozdrawiam, Mariusz.
Napisano 21 Listopad 201014 l co do dziwności siatki, to po prostu na boku, gdzie odbicia muszą być idealne, głupio jest modelować wszystko oddzielnie, sam popełniam czasem takie błędy, ale lepiej uczyć się od najlepszych :P po za tym krzywo jest !
Napisano 21 Listopad 201014 l Ale próbowałeś ? :) Bo wydaje mi się, że polygon to polygon. I jeśli mnie jest wygodniej niż w Blenderze i dostaję przy tym całe garście "fajności" Hudego, to nie widze żadnych "przeciw". I narzędzi mi żadnych nie brakuje. pozdrawiam, Mariusz. Czy probowalem modelowac samochod? nie, samochodu nie, robilem inne rzeczy i wiem jak bardzo niewygodny i wolny jest ten program przy polymodelingu. W ogole o jakich garsciach fajnosci mowisz? Jaki ten program posiada "ficzer" ktory ulatwia modelowanie np samochodu? A co do "przeciw", zaczniesz dostrzegac jak sie zorientujesz ze proceduralna natura programu nie wnosi nic do modelowania bryly jaka jest samochod, a na zrobienie obiektu bedziesz mial 3x mniej czasu :) pzdr
Napisano 22 Listopad 201014 l Autor :) Hm.. no ja póki co nie widze by program był wolny - bo w jakim sensie ? Niewygodny - tutaj trudno polemizować - mnie jest wygodnie, co mam na to poradzić ? :) Nie mówię, że program ma specjalne ficzery do modelowania samochodu czy czegokolwiek. To naprawde nie ma być wątek o Houdinim... mnie pasuje jego "filozofia", to jak wszystko jest poukładane, pasuje mi ze działa na linuxie, że moge sobie na różne sposoby rózne rzeczy robić itd. itp. No chyba nie będe się tutaj tłumaczył ? :) Aha - moze przy modelowaniu samej bryły proceduralnosć nie jest potrzebna (chociaż ja to małe miki jestem i sie nie znam) ale będą do modelowania inne rzeczy (np. felgi) itd. i nie bardzo wiem gdzie to mogłoby mieć negatywny wpływ na szybkośc pracy - pomijając juz to, że _wcale_ mi się nie spieszy :) Oczywiście nie wspominam już o tym że jak przyjdzie do renderowania i shaderów to trzeba będzie wejśc troszke dalej niż kliknięcie "Car Paint Material" i poprzestawianie suwaczków :) a to dla mnie jest plus. pozdrawiam, Mariusz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto